Bukefalos 28 år!

Sv: He he!!

Vad kul!!! Själv försökte jag få dem att bygga en boule-bar åt oss, men vi har inte ens fått något svar. Följer fortsättningen med spänning!!! :)
 
Sv: He he!!

Hallå! Vänta lite här! Din veranda och MITT kök!
Fast vi bor för långt från Stockholm så de hittar aldrig hit.......
 
Sv: He he!!

kl

Roomservice gjorde mina bästa vänners förra kök och de behövde inte betala en spänn.
 
Sv: He he!!

Men, vad kul!
Du säger väl till när det ska sändas va?
 
Sv: He he!!

kl

Roomservice gjorde mina bästa vänners förra kök och de behövde inte betala en spänn.

Skicka hit dem med en gång! Vill bli av med misären med rosa luckor... nuuuuuuuuu men har inte råd ju....

Trist att de bara verkar vilja hålla till kring huvudstaden. Det är sisådär en massa mil dit ju.
 
Sv: He he!!

Skicka hit dem med en gång! Vill bli av med misären med rosa luckor... nuuuuuuuuu men har inte råd ju....

Trist att de bara verkar vilja hålla till kring huvudstaden. Det är sisådär en massa mil dit ju.


Du har i alla fall luckor...:angel:
Mina har börjat ramla av:eek:
 
Sv: He he!!

Kul! Ska hålla tummarna för dig. :) Hur gör man för att locka hem dem? De skulle gärna få göra vid lite här hemma med. :angel:
 
Sv: He he!!

Kul! Ska hålla tummarna för dig. :) Hur gör man för att locka hem dem? De skulle gärna få göra vid lite här hemma med. :angel:

Jag var in på deras hemsida för att hitta tips på nåt, minns inte vad.
Där annonserade de att de behövde objekt för verandabygge och trädgårdsfix. Så jag mailade...
Det var knappt en månad sedan tror jag:eek:
 
Sv: He he!!

Hör de om bekantas bekanta som varit med i Sommartorpet, där gjorde de bara den del av rummet som syntes i bild. Resten fick de själva fixa
Vet dock ej hur mycket sanning det ligger i detta. Vill också gärna veta svaret på din fråga för ibland är det ju så vansinnigt dyra material mm.

Det där har jag också hört faktiskt. Min kompis (som bor på landet) berättade att Sommartorpet hade varit och fixat någon i närhetens stuga och så hade hon varit och tittat när det var klart. Då var baksidan av huset inte målad och det var bara vissa delar av vissa rum som var omgjorda. :eek:

TS: Vad kul! Hoppas du får en fin veranda. ;)
 
Sv: He he!!

TS: Vad kul! Hoppas du får en fin veranda. ;)

De ringde igen...
De hade överbokat sig imorgon och kommer inte:cry:
Troligtvis kommer de väl inte alls då, men de sa att de skulle höra av sig om de skulle komma senare.:(
Ge folk falska förhoppningar sådär:mad:
 
Sv: He he!!

åh, vad roligt. Isåfall kommer det sändas på tv va ? :D
 
Sv: He he!!

De ringde igen...
De hade överbokat sig imorgon och kommer inte:cry:
Troligtvis kommer de väl inte alls då, men de sa att de skulle höra av sig om de skulle komma senare.:(
Ge folk falska förhoppningar sådär:mad:

neej, vad tråkigt!
Men hoppas dom ringer igen!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 961
Senast: Blyger
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 108
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 252
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp