Sv: Healingkoden?
Ja, och du skrev också följande, så jag skulle nog säga att du skrivit rätt mycket om tro:
Såhär skriver jag "och är övertygad om att det finns många krafter i universum - trots att vi inte kan se dem."
Tolka det hur du vill![]()
Ja, och du skrev också följande, så jag skulle nog säga att du skrivit rätt mycket om tro:
Min undran...vad tar det bort av dig om andra tror på nåt annat än det du tror på?
Men så länge du inte själv går på det så behöver du inte bry dig. Alla är saliga i sin tro, som det heter. Sätt din energi på dig själv istället för att irritera dig på andras tro - som DE mår bra av!
Du är rolig du
Jag har inte kallat någon korkad - bara ett inlägg korkat.
Vem har foliehatt?
...och många krig och stridigheter beror på oacceptans.
OM jag tror på det som står i healingkoden - på vilket sätt stör det dig? Varför känner du att du måste reta dig på det? ...och OM jag dessutom tror på det som står i boken (det vet jag ju inte ännu eftersom jag inte läst den) - på vilket sätt stör det dig? Gör det ont i dig om jag tror på det som står i boken?
Märk väl, jag hackar inte på er skeptiker - ni får tro vad ni vill för mig, och jag tycker jag borde få göra det samma för er.