Bukefalos 28 år!

Heart of oak

Sv: Heart of oak

a22b1e5bc0b244d2a863b7a94f00b165_18.jpg


Här kommer en till bild... lite suddig.
/Jennie
 
Sv: Heart of oak

Hon såg inte rolig ut:crazy: eller är det kameravinkeln.

Vad menar du med att hon inte ser rolig ut?
Fia kom direkt från Täby och är i superkondis när bilden togs. Hon är skitsnygg; bara tunn hud och muskler!:love: Du måste ju se att hon har muskler som en atlet. Hon hade startat bara en vecka innan hon fotades!
 
Sv: Heart of oak

Vad menar du med att hon inte ser rolig ut?
Fia kom direkt från Täby och är i superkondis när bilden togs. Hon är skitsnygg; bara tunn hud och muskler!:love: Du måste ju se att hon har muskler som en atlet. Hon hade startat bara en vecka innan hon fotades!

Det beror ju på hur man tränar en häst också. Vissa föredrar ju att en löphäst ska se ut som en räka, vilket denna häst gör.
 
Sv: Heart of oak

Det beror ju på hur man tränar en häst också. Vissa föredrar ju att en löphäst ska se ut som en räka, vilket denna häst gör.

Visst är det så. Sedan beror det också på vad hästen tillhör för typ. Vissa är "räkor"! Med det ser helt klart ut som om hon brås på sin far. För tittar man på den här bilden så finns det nog inte många gram fett: http://www.mgl.dk/billeder_1/heart_of_oak_1.jpg Jag kan räkna revbenen. Kan meddela att hon nu har gått upp i vikt och efter sommaren kommer hon nog vara en "småfet tant"!
 
Sv: Heart of oak

:) Jag har också haft en häst med henne som mamma. :d
 
Sv: Heart of oak

nej va roligt!!!!
Har du någon bild på hästen?
vad heter den?
:)
 
Sv: Heart of oak

gud va fiiin!
Va roligt att se någon som har samma mamma!!!!
ska försöka lägga upp lite bättre bilder på Cloudberry.
tack så hemskt mycket för bilderna! Försök hitta fler :)
mvh/ Jennie
 
Sv: Heart of oak

Är det inte någon som har en bild eller film på Heart of Oak? Har länge försökt leta utan resultat.
 
Sv: Heart of oak

Är det inte någon som har en bild eller film på Heart of Oak? Har länge försökt leta utan resultat.

jag har på videoband + vanliga kort...

du får väl masa dig ut till täby å kolla ;)

var där för 100 år sen (ok 2001) när medryttarhästen skulle bli betäckt...
han är SÅÅÅÅ FIN!! :)
 
Sv: Heart of oak

jag har på videoband + vanliga kort...

du får väl masa dig ut till täby å kolla ;)

var där för 100 år sen (ok 2001) när medryttarhästen skulle bli betäckt...
han är SÅÅÅÅ FIN!! :)

Vadå, står han på Täby? Antar att du också har fullblod, vad är det för stam på din? :D
 
Sv: Heart of oak

nej jag bor i täby å min film +kort på honom finns hos mig :D

har fullblod, men hon är Jalmood-Moulin. Var medryttare på en Heart of Oak:are å även mamman!
 
Sv: Heart of oak

Jag äger sen den 15/9-2012, Delaroche en Heart of Oak avkomma. En mycket trevlig häst med underbart psyke. Jag tycker alla har samma uttryck i ögonen när jag ser på bilderna. Fina är dom alla tycker jag! Här hittar ni massa bilder på honom i hans nya liv som ridhäst. :love:

http://delarocherocky.weebly.com
 
Sv: Heart of oak

Här är min lilla kille:) Har bara haft honom i några veckor,
men mycket trevlig och social. Något svårt att kontrollera sin energi! :D
2iqg9du.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 690
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Lady_S
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 098
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp