Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fåglar kan då vrida och vända på sina kroppsdelar hur som helst. Mina kompisar hade svårt att förstå hur min gamla undulat Pelle kunde vrida huvudet bakåt och dessutom SOVA i det läget! Hihi, också är då så söta när de kliar sig som hundar bakom "örat"! Ååh, vill ha en tam fågli igen!
Haha, jag tror jag avstår för den här gången!
Du har ingen tam, snäll och kelig - gärna stor - sak som jag kan stjäla istället? Vill så gärna ha en gultofsad kakadua men dom kostar tamejtusan mer att köpa än shettisen kostade!
Har dessutom redan en undulat-ragata här hemma, ena stunden är hon sååå snäll och söt när hon sitter på fingret. Men rör man sig så är hon snabb att bita fast. Förra ägarna har "psykat" henne (barnfamilj) med att sticka fingrarna genom gallret odyl. Så hon verkar vara skadad för livet..
Hundavel & Ras Ja kelpies är lite lättare än dobermanns när det kommer till att chilla när de är välaktiverade, men utifrån första inlägget hade jag...