Fibusen
Trådstartare
Efter många år som buke-beroende kraschade mitt liv och kantades av skilsmässa, bråk, ätstörning, osv och jag tog en paus från allt som fanns, hästar, människor, buke, osv.
Nu har jag börjat smyga runt här igen och insett hur mycket jag saknat det, och jag är som sagt tillbaka. Jag har väll ca 12 års medlemsskap bakom mig gissar jag, även om jag inte är så "känd" här, men jag blir lika glad varenda gång jag orkat ta mig in och läsa. Mycket har gjorts om och jag kände knappt igen mig först, men nu har jag nog lyckats rodda mig runt. Och jag vill även tacka alla ni fina människor som ställde upp när jag mådde som sämst.
Hur livet går nu då? (Om nån ens kommer ihåg mig!
) Jo, det går bra faktist! Jag har till och med tagit upp hästarna igen vilket känns fantastiskt!
Jag ser ljust på framtiden och det mesta känns faktist riktigt riktigt bra! Jag tog även över en omplaceringshund i april 2016, så jag är hundägare igen sen dess.
Jag ser så fram emot att börja hänga här igen!

Nu har jag börjat smyga runt här igen och insett hur mycket jag saknat det, och jag är som sagt tillbaka. Jag har väll ca 12 års medlemsskap bakom mig gissar jag, även om jag inte är så "känd" här, men jag blir lika glad varenda gång jag orkat ta mig in och läsa. Mycket har gjorts om och jag kände knappt igen mig först, men nu har jag nog lyckats rodda mig runt. Och jag vill även tacka alla ni fina människor som ställde upp när jag mådde som sämst.
Hur livet går nu då? (Om nån ens kommer ihåg mig!
Jag ser så fram emot att börja hänga här igen!