Hej alla mina blåa vänner!

S

_Smurfen_

Hej alla mina blåa vänner! Jag, diktarsmurfen, skulle vilja säga hej till alla medlemmar på bukefalost, det är en ära att få bli medlem i en sådan smurfligt, smurfig sida som denna.
Jag och alla andra smurfar kommer nu att dagligen besöka denna sida för att skriva om mina smurfiga äventyr i det fjärran Glömda Landet men nu måste jag sluta skriva för att jag ska njuta av hallonsaft och sarsaparill som smakar så smurfligt gott. Ha en smurfig sömn alla mina nyfunna vänner!
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 163
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 243
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hej... (Hoppas nu inte denne man läser den här tråden då detta är väldigt personligt...) Har ingen direkt att prata med så tänkte...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Withered
·
Hästmänniskan Det finns garanterat oändligt med trådar här om liknande saker, kanske framförallt "har jag förutsättningarna för att skaffa egen...
Svar
10
· Visningar
1 422
Senast: Balahé
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp