Bukefalos 28 år!

Hej! jag är ny här

F

fioII

så jag undrar lite hur det går till, jag såg att det var mest aktivitet på gnägg så jag tänkte väl att det måste vara mest folk här då.

Skulle också vara glad om någon kunde nämna var man hittar information om var man ställer frågor om funktionerna här.

Tack på förhand
 
Sv: Hej! jag är ny här

En liten varning bara... FioII kan nog komma att förknippas med annan användare som hänger här, som har nicket Fio.

Kan bli lite jobbigt att hålla isär er båda kanske? :)

Välkommen hit f.ö!
 
Sv: Hej! jag är ny här

Jo jag märkte att fio var upptaget så därför valde jag fioII istället. Har det någon betydelse?
 
Sv: Hej! jag är ny här

välkommen :)

Finns en hjälp på första sidan, som går igenom basic. Sen kan du gå in under övriga forum, om bukefalos, där kan man söka info samt ställa frågor :)

Mvh
Ankans
 
Sv: Hej! jag är ny här

Tack! Hur söker man? Det är lite rörigt på framsidan tycker jag och lite svårt att hitta.
 
Sv: Hej! jag är ny här

Ja, jag hade inte blivit glad om någon reggat SaraMaraII och sedan skrivit saker som andra då trodde vara mina åsikter.

Känns ganska onödigt att regga ett nick på det sättet faktiskt, men, jag kan inte hindra dig. :crazy:
 
Sv: Hej! jag är ny här

men nu får du väl ge dig.....den finns ju en som heter marta...inte gnäller jag för det..

Välkommen fioII, det enda jag kan säga är ju att fio"I" , har blivit avstängd några ggr :angel:...bara ifall du undrar om nån ger sig på dig o tror att du är hon... :D

ang sökfunktionerna är nog inte jag den rätta att hjälpa dig :D
 
Sv: Hej! jag är ny här

Så för att Du inte gnäller får ingen annan bry sig? Konstig logik. ;)

Den där Marta har jag aldrig sett ens, så h*n kan inte vara så aktiv va?
 
Sv: Hej! jag är ny här

Ja, vem vet.

Eller så är det ditt hemliga nick? Bara att du hade lite taskig fantasi? ;)
 
Sv: Hej! jag är ny här

det finn t om TVÅ :eek:
en marta o en marta83 ..den ena har 0 inlägg, den andra faktiskt 20 st :angel:
 
Sv: Hej! jag är ny här

enklast är att välja sök längst upp på t ex denna sida, då får du upp en dialog där du kan söka på olika ord.

Du kan även skriva ett nytt inlägg och fråga vad du vill även om frågan är ställd tidigare, man är ursäktad när man är ny :)
 
Sv: Hej! jag är ny här

Tack så hemskt mycket för svaret, det är lite svårt för mig att hålla reda på hur allt fungerar. Tack för hjälpen.
 
Sv: Hej! jag är ny här

Kanske därför som det ena är oanvänt - det blev för jobbigt att växla mellan? ;) :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: lillan222
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
925
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 346
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp