Sv: Hejsan!

Är ägare till en långhårig collie pojk på 5 månader (födelsedag igår). Bor tillsammans med honom och min sambo.

Ska gå en kurs i tävlingslydnad 1 om någon/några månader. Alltid varit intresserad av agility och lydnad:) Vår tränare på vår valpkurs tyckte han var så duktig så hon tyckte att vi skulle hoppa över vardagslydnad steg 2 "för det kan han ju redan". Är så stolt över min lillkille!

Min lillskit:love:
 
Sv: Hejsan!

Hej!

Jag heter Therese och är 25 år. Jag bor med min sambo i Sjuntorp och vi har Pitbull kille på 19 månader. Tränar en del lydnad på brukshundklubben annars så är han med i stallet o på ridturer. Jag har en New Forest valack som jag har haft i 16 år.
 
Sv: Hejsan!

Vad har du för raser? :) Är det din hund på avataren?
 
Sv: Hejsan!

Vad fina hundar du har!:) Hehe då har du en del och göra framöver då...själv har jag tre katter, vanliga bonnakatter visserligen, men så goa.
 
Sv: Hejsan!

Din schäfer är oerhört vacker får jag lov och säga. Kanske blir en sån som nästa ras då:angel:
 
Sv: Hejsan!

Fin hund du har!:) Måste bara fråga hur är Vit Herdehund annars som ras? Vad gäller träning är den lätt-svårmotiverad? Vill gärna veta så mycket som möjligt:bump:
 
Sv: Hejsan!

Ja, här har jag bott hela mitt 22-åriga liv.
 
Sv: Hejsan!

Vad har du för raser? :) Är det din hund på avataren?

Jag har två Leonberger hanar :) Ja det är en av hundarna på avataren :love: Jag har nyare bilder på hemsidan :D Dock är det inte mina första hundar, första hunden var en Golden tik och andra en Shih-tzu hane :)
 

Liknande trådar

Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 778
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 156
Senast: Lilahnee
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 448
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp