• Trav
  • Trådstartare Trådstartare emmsii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 872
E

emmsii

Hejsan. Jag ska skriva om vad ett B-lopp är.. Jag tycker dock att man hittar så otroligt dålig information på internet så jag tänkte höra om nån hade lite "fakta" om det. =) upskattar alla svar.

Skulle även vilja höra era åksikter om Ridträning av travare i tävlingsskick. Effekt? Syfte? Hur, var o när man använder det, på vilken sorts häst? För o nackdelar? Även vilka skador som kan uppkomma av det?

Sv: Hejsan.

B-lopp är lopp utan totalisatorspel. Det är för hästar som har för dåligt med poäng för att komma med i vanliga lopp med totospel. Det är lite olika på olika banor om det kostar att vara med eller inte. En del banor kör bara om poängen och inga prissummor (Eskilstuna t ex - vet inte om de gör det nu, men förut var det så i alla fall). På Örebro kostar det att vara med, men då är det också lite prispengar om man är placerad.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 538
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: Otherside
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 934
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 223
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka