Hela HP bakar

malumbub

Trådstartare
Drömde precis väldigt underhållande, men blev avbruten, så nu får ni hjälpa till.

Hela Harry Potter serien bakar. Alla är med. Magi förbjuden. Hur går det?

Molly vinner allt.
:D

Fast kom på nu att man inte får använda magi .... kanske inte lika självklart då :cautious:

Fred och George genomsöktes innan och man tog alla explosiva ämnen ifrån dem plus trollstavarna, och man genomsökte noga alla deras ingredienser. Men så lyckas de ändå med att få deras tårta att explodera?? :confused::cautious:

Umbridge gör en rosa prinsesstårta med rosa grädde och en rosa marspankattunge på. Hon är dock inte så bra på att göra marsipankattungar och den ser mer ut som en padda än en kattunge.
Och så smakar den fy pyton :yuck::D
(Att det är hennes fel eller något sabotage *hostdumbledoresbagarehost* låter jag vara tyst :angel:)

Dumbledores tårta:
6nmptnqdbx301.jpg

:angel:

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 732
Senast: corzette
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 862
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur