Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och liiite för mycket av någon stark dryck.Jag misstänker att det hamnar en del hårstrån i Hagrids sockerkaka.
Och den blir stenhård, man bryter tänderna på denJag misstänker att det hamnar en del hårstrån i Hagrids sockerkaka.
Molly vinner allt.
Fast kom på nu att man inte får använda magi .... kanske inte lika självklart då![]()
Jag håller med till 100%Jag tror att Molly tror att hon ska vinna, men blir superkinkig när hon förlorar för att hon inte kan baka utan magi![]()
"Hagrid, förklara för mig en gång till hur du lyckades bränna ned hela din bakstation..."Hagrid byter taktik och testar att göra creme brulee (ursäkta att jag inte kan skriva accenter). Som brännare använder han en mycket liten men kraftfull drakbaby.
Jag tänker att deras kaka kommer se alldeles supergod ut men smaka typ... snor.Fred och George genomsöktes innan och man tog alla explosiva ämnen ifrån dem plus trollstavarna, och man genomsökte noga alla deras ingredienser. Men så lyckas de ändå med att få deras tårta att explodera??![]()
Och så smakar den fy pytonUmbridge gör en rosa prinsesstårta med rosa grädde och en rosa marspankattunge på. Hon är dock inte så bra på att göra marsipankattungar och den ser mer ut som en padda än en kattunge.
Eller se ut som snor men smaka super gott!Jag tänker att deras kaka kommer se alldeles supergod ut men smaka typ... snor.![]()
Säkert full med narglarLuna gör såklart en tårta som smakar helt fantastisktmen som ser så konstig ut att ingen vågar komma nära den!
![]()