Bukefalos 26 år!

Helskodda/Knäskodda?

G

Goblin

Jag undrar vad ni tycker är bäst - helskodda ridbyxor eller knäskodda?
/Ylle

X

Xenox

jag klarar inte av helskodda :crazy: hu så obekväma man kan ju inte röra sig i dom! först kommer man inte upp sen kommer man inte av :D

nej jag föredrar knäskodda :)

Knäskodda, helt klart.
Jag gillar inte alls helskodda, tycker man tappar lite känsla i dom.
Sen är knäskodda lättare att sköta om... :angel:

P

Pellis

Föredrar också helskodda och helst med skinn.
Synd bara att de är så j***a dyra :devil:

Beror mest på hur själva ridbyxan är. Hittills har det bara blivit ett par helskodda som jag ångrar att jag köpte beror
lite delvis på skoningen. Annars har jag bara knäskodda (tygförstärkta knän) ridbyxor.

lizan

Moderator
beror helt på vad jag ska göra..

oskodda när det är varmt.
helskodda vid dressyrträning om det inte är för varmt.

M

maiden

Jag hade använt helaskodda om dom inte varit så j-vla dyra! Jag använder bara knäskodda, tyg. Mycket billigare!!

Jag har knäskodda..har alltid hafft det!
men jag fattar inte varför du säger att du "måste ha helskodda eftersom du har chaps"? QUE?¨...man kan ha knöskodda när man har chaps också!..hallåååå....

D

DFZ

Knäskodda el.oskodda helt klart. Jag tycker det e obekvämt med helskodda å så blir det inte lika bra känsla...man sitter lixom fast.

Liknande trådar

Utrustning Är det stört omöjligt att hitta nya vita ridbyxor med lite högre midja och som inte har silikonskoning? Exakt alla ridbyxor verkar ha...
Svar
17
· Visningar
753
Utrustning Jag är ute efter ett par ridbyxor som faktiskt håller. Älskar Maya Delorez Function tights men för mig slits sömmen på insidan av benen...
2
Svar
25
· Visningar
1 164
Fritid Jag har ett par gamla ridbyxor med någon typ av fuskmocka som nu har gett upp, det har slitits eller liksom "vittrat" sönder vid knäna...
Svar
2
· Visningar
362
Utrustning Hejsan! Dags för mig att köpa nya ridbyxor då dem gamla börjar ge upp. Sugen på ridtights och såg att hööks har rea, så vad tycker ni om...
2
Svar
30
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLIX
  • Tittar in i ditt kök del 26
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat