Helskodda ridbyxor

M

mizzcat

som finns på Börjes för 265 kr, är dom bra? Hur i strl??

Crw byxorna på Hööks, som kostar 379..hur är dom?

Piaffbyxorna på Börjes?

Jag behöver hjälp!!
 
Beställde dem för 265 kr för ca 2 veckor sedan, men jag skickade tillbaks dem efter att jag fått dem.. Dem var väl rätt om man tänker på priset, men dem var ribbade vilket jag inte såg på bilden, och sådana ville jag inte ha :smirk:
Beställde en jacka därifrån istället som jag blev jättenöjd över :bow:
 
Jag har de billiga helskodda championridbyxorna från Börjes. Har bara haft dem sedan i början av juni, men än så länge är de hela. Ja, de är ribbade men jag tycker inte att de är fula för det (smaken är olika). Materialet gör att inte smutsen fastnar lika lätt, som tex på mina Rider-ridbyxor från Börjes. Champion är höga i midjan och även lite tajta i midjan. De verkar bra i förhållande till det låga priset. Man får vad man betalar för. Fuskmoccan (eller hur det stavas) har börjat noppra sig lite också.

Piaff-byxorna har jag som tävlingsridbyxor (helskodda), eftersom jag inte ville lägga så mycket pengar på ridbyxor jag bara använder några ggr/år. De är i något supermjukt tunnt "mysbyxematerial" som jag inte gillar, men det finns säkert de som gör det... På mig var det sämre passform på dessa ridbyxor. De var normalhöga i ryggen och höga framtill (det är kanske jag som har för stor rumpa??).

Lotta
 
Piaffbyxorna från börjes är det ignen vidare bra kvalitet på...de går sönder fort. Både min kompis och jag har haft sådan ridbyxor som båda har gått sönder i gylfen...

köp hellre en liknande ridbyxa som de har på lantmännen! de är lika i materialet , kostar runt 400 kr och är mkt bättre kvalitet!
 
Jah är dom ribbade... :confused: :crazy: jag har beställt dom, dock ej kommit ännu. Iofs har jag inget emot ribbade, men tycker att "släta" byxor är skönare o finare... :) Syns som sagt inte på bilden att dom är ribbade... :crazy:
 
har dem ridbyxorna och jag e helt nöjd emd dem, sitter jättebra!!
 
Jag köpte Crw byxorna, av gammal vana så blev det kläder från Hööks :)
 
Jag diggar Crw byxorna, dom är ganska långa i benen och sköna.
Gillar inte börjes ribbade.
Piaffbyxorna var anska sköna men till mina megalånga ben var dom alldeles för korta.
 
e piaffbyxorna sköna? e d bra i formen (lagom stora lår och rumpa)? E på jakt efter ett par sköna helskodda, mina e dock lite skumma i formen :crazy:...e d värda sitt pris? får man bra grepp i sadlen avb d?
 
Piaff byxorna från Börjes är jättesköna.
Sitter perfekt på mig.
Lite korta i bena eftersom jag har långa ben.
Och rättså höga i midjan men jag viker alltid ner dom, och då sitter dom skit skönt. :love:
Har haft dom i kanske 2 år nu.. O nu börjar det bli små h¨ål i sömmen mellan bena.. :o Så jag ska nog inskaffa mig ett par nya snart. Svarta får det bli denna gång.. :idea:
 
JAg vet inte hur dom sitter eftersom dom är så små i vaderna att jag inte får upp dom så långt ens i strl 38 (brukar ha 36). Så om man har lite större vadre kanske man ska satsa på ngt annat.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 640
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 144
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp