Bara gråter och gråter och gråter och kan inte sluta, det här är ju löjligt. Jag måste ta kontroll över mig själv men jag kan inte, jag är helt slut. Hur kan jag ha den här sidan i mig, jag förstår inte. Känner mig så otroligt otacksam, jag har världens bästa hund som borde ta bort allt vad smärta och ångest är. Vill så gärna leva men jag vill inte mer heller. Folk omkring mig kommer aldrig att förlåta mig, nånsin. Jag är redan död, min kropp vet bara inte om det än.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta. Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 613
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 690
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte hur jag ska stå ut. Jag kan inte sluta gråta och jag har fått max som jag får av ångest medicinen. Och jag får inte vara...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
11 729
Senast: sorbifolia
·
  • Artikel
Dagbok Jag borde sluta vara här för gott. För jag sjunker bara djupt ner i depression när jag är här. Varje gång. Börjar fundera på att hänga...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 684
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp