Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok https://www.instagram.com/reel/CWY2z7AIjN6/?utm_medium=copy_link Älskar honom så mycket ❤🐾 tänk att en hund kan vara en sån...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: Grazing
·
Dagbok Jag har tagit mig tillbaka lite smått igen, det har varit minst sagt rörigt och jag har fokuserat på min hund och på att få in...
Svar
2
· Visningar
479
Senast: Tualma
·
Dagbok Väck mig inte imorgon. Den här dagen har varit så lång. Alla stigar jag prövat. Och jorden har haft sin gång. Nu börjar fötterna domna...
2
Svar
24
· Visningar
2 800
Senast: tott
·
Dagbok Så bra beskrivet en så svår grej att beskriva
Svar
0
· Visningar
617
Senast: Grazing
·
Dagbok Bara gråter och gråter och gråter och kan inte sluta, det här är ju löjligt. Jag måste ta kontroll över mig själv men jag kan inte, jag...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: pepp
·
Dagbok Sing me to sleep Sing me to sleep I'm tired and I I want to go to bed Sing me to sleep Sing me to sleep And then leave me alone Don't...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: Grazing
·
Dagbok She grows silent, the light falls Does it scare you? Does it chew you to the bone? I’m sorry, I didn’t know Then I won’t put the lights...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Grazing
·
Dagbok Det är ju galet, en gallerist hörde av sig till mig efter att ha sett mina fotografier och vill gärna ställa ut dom, liksom varför blev...
Svar
4
· Visningar
596
Senast: Grazing
·
Dagbok Idag på morgonen tidigt så gick jag och hunden till vårat badställe, och jag badade också. Trots att armar och allt ser förfärliga ut...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: Grazing
·
Dagbok Det finns hjältar även för mig, jag trodde inte jag skulle vinna på sånt lotteri. Tack så mycket för att jag får chansen att ordna upp...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Grazing
·
Dagbok Varför gör folk så, dom bokar fotograferingar, jag fotar, dom slutar höra av sig. Få är att lita på helt. Vet att det bara gått en dag...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Grazing
·
Dagbok Jag vill leva så fruktansvärt mycket men jag kan inte, det börjar bli alltför tufft. Känns som det iallafall. Och min älskade hund, vad...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: Grazing
·
Dagbok Är så stressad över allt. Jag går mycket kurser i fotografi och allt och försöker utvecklas när det gäller tekniken och att hitta min...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Grazing
·
Dagbok Har funderat mycket över det det senaste, vet att folk påverkas väldigt av att jag försvinner men även påverkas negativt av att jag är...
Svar
7
· Visningar
662
Senast: Grazing
·
  • Låst
Dagbok Matlusten är borta, vet inte varför. Så borta att till och med jag börjar undra hur länge detta håller. Jag gissar att det kan bero på...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Wonderwoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp