Bukefalos 28 år!

Bara gråter och gråter och gråter och kan inte sluta, det här är ju löjligt. Jag måste ta kontroll över mig själv men jag kan inte, jag är helt slut. Hur kan jag ha den här sidan i mig, jag förstår inte. Känner mig så otroligt otacksam, jag har världens bästa hund som borde ta bort allt vad smärta och ångest är. Vill så gärna leva men jag vill inte mer heller. Folk omkring mig kommer aldrig att förlåta mig, nånsin. Jag är redan död, min kropp vet bara inte om det än.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag bara gråter och gråter. Jag har ingen framtid. Jag vet inte hur jag ska orka. Folk ställer så höga krav på mig och jag ska orka...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 841
Senast: Karro-Lina
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta. Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 833
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
29
· Visningar
1 680
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp