Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men daah, jag syftade på en äkta karl, dvs viking Så som kära Henrik brukade säga
Oja! Har en tid på psyk tidigt imorrn bitti så jag ska minsann hålla mig vaken inatt så jag inte sover då - och vad passar väl bättre än ett Rambo-maraton
Nä, jag kollade inte Blev för trött så jag sov istället, kan inte titta på Sly om jag är för trött för då uppskattar man inte hur snygg han är ordentligt
Precis... Har han bil eller så och kan köra dit mot nån milkostnad eller så kanske? Eller kanske du kan kolla om nån ska köra åt det hållet? Eller om det går någon buss den vägen?
Har själv fått mina nycklar skickade gratis med buss, men då var det iofs helt enkelt en snäll chaffis som kunde ta med de och det är ju ganska mycket mindre än ett terrarium... Men ändå, kan ju vara värt ett försök iaf
Annars kan du ju alltid kolla vad det kostar att skicka med bussgods, iom att terrariet är så billigt så kan det ju bli väldigt mycket billigare än ett nytt kostar.
Ser finfint ut, dock är det ju ventilationen som talar emot
Fast kanske om du fixar en upphöjning nånstans så den kan komma högt upp till bättre luft kanske det kan funka? Eller väldigt tjockt bottenmaterial eller nåt annat så du får som själva burdelen högre upp? Använd fantasin vetja
Hundavel & Ras Nä det är just alla ”förhållningsregler” jag nog reagerar på tillsammans 🙂
Har för mig det var hanhundar förresten.
Vet inte hur många...