gul_zebra 16 Dec 2005 #41 Sv: Helt slut. Men det betyder ju inte att deras luft varit bra Annars går det väl att borra i glas hos nån sån där tjosan också så några små lufthål på sidorna kanske kan fixas ganska enkelt och billigt antar jag Vilka pojkar? Menar du harry Potter så nej aldrig
Sv: Helt slut. Men det betyder ju inte att deras luft varit bra Annars går det väl att borra i glas hos nån sån där tjosan också så några små lufthål på sidorna kanske kan fixas ganska enkelt och billigt antar jag Vilka pojkar? Menar du harry Potter så nej aldrig
R rattalskare 16 Dec 2005 #42 Sv: Helt slut. Nej det förstås. Jo ska kolla upp det! Jupp det är honom jag menar
gul_zebra 16 Dec 2005 #43 Sv: Helt slut. Uschiamej han är ju både ful och dålig *kräks* Nä, Stallone skareva
R rattalskare 17 Dec 2005 #44 Sv: Helt slut. Man kan ju alltid ha en trekant med både Harry och Stallon
gul_zebra 17 Dec 2005 #45 Sv: Helt slut. Blanda ALDRIG Stallone i samma säng som harry Potter Men jag kan ta Stallone så tar du Potter
Sv: Helt slut. Blanda ALDRIG Stallone i samma säng som harry Potter Men jag kan ta Stallone så tar du Potter
gul_zebra 18 Dec 2005 #47 Sv: Helt slut. Oh yes! Moahaha jag kommer få the time of my life, du får en ful fan. Moahaha!
R rattalskare 18 Dec 2005 #50 Sv: Helt slut. Vet du vad? Jag tror nog att moderatorena kommer ta borty den här tråden om vi fortsätter så här! NÄE, han är älskvärd
Sv: Helt slut. Vet du vad? Jag tror nog att moderatorena kommer ta borty den här tråden om vi fortsätter så här! NÄE, han är älskvärd
gul_zebra 18 Dec 2005 #51 Sv: Helt slut. Äh, jag är moderatorernas gud så det törs de inte Han är så ful så tom Bacon spyr på han
Sv: Helt slut. Äh, jag är moderatorernas gud så det törs de inte Han är så ful så tom Bacon spyr på han
R rattalskare 19 Dec 2005 #52 Sv: Helt slut. Aha NÄE! Ska det låta på det viset så tänker jag sluta prata med dig
gul_zebra 19 Dec 2005 #53 Sv: Helt slut. Det törs du inte för då får du inte se filmsnuttarna jag fixat
R rattalskare 22 Dec 2005 #60 Sv: Helt slut. Kan inte Ey! Har köpt ett terrarium nu! Längd: 80 cm Bredd: 35 Höjd: 40 cm hon som sålde det hade haft råttor i det, med en massa hyllor och dylikt.
Sv: Helt slut. Kan inte Ey! Har köpt ett terrarium nu! Längd: 80 cm Bredd: 35 Höjd: 40 cm hon som sålde det hade haft råttor i det, med en massa hyllor och dylikt.