Hemlig lesbisk stad i Norrland!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 3 409
Sv: Hemlig lesbisk stad i Norrland!

Eftersom det rör sig om en sådan stor tätort som runt 25.000 invånare, så kan den inte vara okänd för myndigheterna, trots att det rör sig om Norrland.

Efter lite forskande i statistiken har jag kommit fram till att det måste röra sig om antingen Örnsköldsvik (28.991), Sandviken (22.965) eller Piteå (22.913).

Nä, den publicerades i oktober 2009 :p

Med tanke på hur mycket jag varit i Norrland tycker jag att jag borde hört talas om den men inte... fast det är kanske därför det är ett sådant överskott på män överallt annars i Norrland?! :sneaky: :rofl:

Då döljer Öviksborna det utomordentligt bra.
Sämst homostad kan jag däremot tro på till 100%

:p

Men alltså hur är det möjligt att en "känd" stad bara har kvinnlig befolkning utan att någon tyckt det varit konstigt? Eller att män inte får tillträde?

Och jag trodde att jag växt upp med en mamma OCH en pappa men förstår nu att det var inbillning, vi är grundlurade hela bunten. ;-)

Senast ändrad:

Jag menade att man inte ska tro på allt man läser, men ibland når inte min humor alla.

Däremot så finns det ett gömt "medeltida" fort bara några mil från där jag bor :).
Trillade över det en dag när vi var ute och söndagskörde och kikade på byar. En hög, lång stenmur, torn och grejer. Jag kunde inte riktigt placera det i tiden, medeltid? Borde inte finnas här... vikingatid? Borde inte heller finnas här... Oerhört imponerande och oväntat att hitta det ute i skogen. Vi gick in och kikade, kom ut en tjej som berättade att det var hennes svärfar som byggt det. O_o

Gubben har alltså spenderat hela sitt liv med att släpa stora stenar till sin mark och bygga ett FORT! Blev inte mindre imponerad efter att ha fått reda på det kan jag säga. Oerhört mycket sten! Och höga torn man kan gå upp i, och inuti dom har han samlat på sig gammal militärgrejer.

Måste fara dit någon dag och fota så ni får se, lyckas inte hitta det via internet iaf så det är rätt hemligt :P.

Wow vad häftigt! Vart ligger den? Vill gå in och kika på google maps! :-)

Kommer ej ihåg exakt, det är i skogen mellan Töre och Kamlunge, Lappträsk, däremellan någonstans stötte vi på den :).

Jag minns att vi inte körde in i Kamlunge, men vilken av vägarna vi tog... blankt. Måste ut och snoka igen någon dag och spika fast adressen :).

Kan ju passa på och fråga göbben också om han gömt 25 000 svenska lebbor i skogen också. Myten kan vara sanning.

Senast ändrad:

Gubben har alltså spenderat hela sitt liv med att släpa stora stenar till sin mark och bygga ett FORT! Blev inte mindre imponerad efter att ha fått reda på det kan jag säga. Oerhört mycket sten! Och höga torn man kan gå upp i, och inuti dom har han samlat på sig gammal militärgrejer.
Karln måtte ha vart brevbärare, lite Cheval på svenska.

Däremot så finns det ett gömt "medeltida" fort bara några mil från där jag bor :).
Trillade över det en dag när vi var ute och söndagskörde och kikade på byar. En hög, lång stenmur, torn och grejer. Jag kunde inte riktigt placera det i tiden, medeltid? Borde inte finnas här... vikingatid? Borde inte heller finnas här... Oerhört imponerande och oväntat att hitta det ute i skogen. Vi gick in och kikade, kom ut en tjej som berättade att det var hennes svärfar som byggt det. O_o

Du såg alltså en kvinna där, men ingen man?
Finns det någon möjlighet att det fanns 24.999 kvinnor som låg och tryckte därbakom, som inte syntes?

Storyn om svärfar kanske bara var en cover-up?

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 623
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: escodobe
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 036
Senast: Milosari
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt... 2
Svar
26
· Visningar
2 657
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI