Hemlig lesbisk stad i Norrland!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 3 409
Sv: Hemlig lesbisk stad i Norrland!

Du såg alltså en kvinna där, men ingen man?
Finns det någon möjlighet att det fanns 24.999 kvinnor som låg och tryckte därbakom, som inte syntes?

Storyn om svärfar kanske bara var en cover-up?

Stämmer! Jag såg inte en enda karl! Bara en kvinna, två hästar, massa får och några busiga border collies. Och en jävla massa sten.

Det känns ju osannolikt att en enda göbbe släpat så mycket sten, men 25k friska tjejor, det hade varit en helt annan sak....

Jag tror vi precis funnit Chako Paul City, eller som den heter på inhemska: Shakebao.

Och, om vi kikar på maps.google.com över det utpekade området, så ser vi att det så lägligt döljs av tjocka molnbankar, inklippta av myndigheterna när man vill dölja något.

Här kommer mer desinformation i ämnet:
http://www.youtube.com/watch?v=euzRDDjwmes

Jag tror vi precis funnit Chako Paul City, eller som den heter på inhemska: Shakebao.

Och, om vi kikar på maps.google.com över det utpekade området, så ser vi att det så lägligt döljs av tjocka molnbankar, inklippta av myndigheterna när man vill dölja något.

Här kommer mer desinformation i ämnet:
http://www.youtube.com/watch?v=euzRDDjwmes

Sedär! Du har ju rätt, man ser ingenting på googlemaps. Jag bor ju inte alltför långt ifrån så jag tror det får bli en helgutflykt för att samla in mer bevismaterial...

Ingenstans :p
Låter så uppdiktat som något bara kan göra.

Jeffery: :rofl::rofl::laugh:

Sedär! Du har ju rätt, man ser ingenting på googlemaps. Jag bor ju inte alltför långt ifrån så jag tror det får bli en helgutflykt för att samla in mer bevismaterial...
Jag hoppas att du inte tar med någon man, som du inte vill att ska... försvinna.

Däremot så finns det ett gömt "medeltida" fort bara några mil från där jag bor :).
Trillade över det en dag när vi var ute och söndagskörde och kikade på byar. En hög, lång stenmur, torn och grejer. Jag kunde inte riktigt placera det i tiden, medeltid? Borde inte finnas här... vikingatid? Borde inte heller finnas här... Oerhört imponerande och oväntat att hitta det ute i skogen. Vi gick in och kikade, kom ut en tjej som berättade att det var hennes svärfar som byggt det. O_o

Gubben har alltså spenderat hela sitt liv med att släpa stora stenar till sin mark och bygga ett FORT! Blev inte mindre imponerad efter att ha fått reda på det kan jag säga. Oerhört mycket sten! Och höga torn man kan gå upp i, och inuti dom har han samlat på sig gammal militärgrejer.

Måste fara dit någon dag och fota så ni får se, lyckas inte hitta det via internet iaf så det är rätt hemligt :P.

Kommer ej ihåg exakt, det är i skogen mellan Töre och Kamlunge, Lappträsk, däremellan någonstans stötte vi på den :).

Jag minns att vi inte körde in i Kamlunge, men vilken av vägarna vi tog... blankt. Måste ut och snoka igen någon dag och spika fast adressen :).
Så spännande! Jag vill också kolla på google maps! :D

Tror jag ska tanka upp dieseln å ta en helgtur :D
finns det 25000 så kanske man kan övertyga nån om att konvertera :p

å flytta te småland:D

/s

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 623
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: escodobe
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 036
Senast: Milosari
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt... 2
Svar
26
· Visningar
2 657
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka