Bukefalos 28 år!

Hemside hjälp!!

Hallau

Trådstartare
Jag håller på att göra en hemsida. På min dator och en kompis dator ser hemsidan ut som den ska. Men på många andra datorer blir sidan utdragen, annat teckensnitt,större tecken, saker flyttar på sig.
Varför??
 
Sv: Hemside hjälp!!

Kodar du själv? eller är du på nån gratissida?
Använder du "standarteckensnitt" eller "Udda"?
bildbakgrunder?

osv, lite mer information är till hjälp
 
Sv: Hemside hjälp!!

Jag gör programmet i webcreator, det program som one.com har. De har inte så många olika typsnitt men använder book antikva eller nåt sådant. Bakgrunderna är enfärgade, visserligen är det stor bilder överst på varje sida.
 
Sv: Hemside hjälp!!

Finns så mycket det kan vara.
Att teckensnittet inte stöda i deras dator, att de surfar med annan webläsare, lägre skärmupplösning eller något liknande.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
691
Senast: tuaphua
·
Samhälle IT-leverantören Tieto är utsatta för ett ransomwareangrepp. Jag kunde inte bry mig mindre om Tieto själva, men de har en stor mängd...
Svar
15
· Visningar
1 310
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
653
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
385
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp