Henra Amazon

Bison

Trådstartare
Såg ett supersnygg släp på macken idag, ett enhästars från Henra. Verkar hur bra som hels o mkt prisvänligt.
Ngn som har erfarenhet av dem?? Positiva som negativa synpunkter motages tacksamt :bow:

Sv: Henra Amazon

Hej! Har bara positiva saker att säga om henra! Utmärkt ventilation:banana: går mkt stabilt och är trevlig och ljus för hästen :bump: Min häst har lite svårt att hålla balansen i höger sväng,men i henran stod hon som ett ljus :bow: Mvh ulrica

Sv: Henra Amazon

låter mkt bra, jag vill verkligen ha det. Har bara en häst o han är stoooor. Vill ju ha boogie men men bil för inte dra så mkt så denna verkar ju helt perfekt.

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 453
Senast: Castellini
·
Utrustning Nu har jag tröttnat på att låna, hyra, pussla... Dags att köpa egen transport! Jag har två hästar just nu, men en ska troligen säljas... 2
Svar
30
· Visningar
7 449
Senast: Novalisa
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 717
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 823
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka