Henra Easyline

Marita73

Trådstartare
Jag är ute efter ett "nytt" släp och funderar på ett Henra Easyline.

Har endast b-kort och det jag tittar på ligger perfekt i total- och lastvikt för mig.

Finns det någon här som har erfarenheter av detta släp? Jag har inte hört något om det alls tidigare, vare sig positivt eller negativt.

Jag är ute efter ett "nytt" släp och funderar på ett Henra Easyline.

Har endast b-kort och det jag tittar på ligger perfekt i total- och lastvikt för mig.

Finns det någon här som har erfarenheter av detta släp? Jag har inte hört något om det alls tidigare, vare sig positivt eller negativt.

Fautras har väl köpt upp märket vad jag vet ? http://www.henrasverige.se/

Min erf av Henra tidigare modeller är sådär ang kvalitet .

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
162
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka