henri de revel???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare miiah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 597
M

miiah

imorn kommer en sadelutprovare ut till mej,
e tok sugen på en henri de :love: revel dressyr sadel...
men min fråga är....
ngn som har ngn erfarenhet ang dom sadlarna??:confused:
min häst e ju inte så bred över ryggen precis....
och inte helt rak över ryggen för den delen heller....

ngn som har tips på andra bra sadlar, även hopp????
:bump: :banana: :bump:

Sv: henri de revel???

Jag har Henri de rivel både hopp, dressyr, allround och islands sadlar och är helnöjd med dem :) verkligen supersadlar som har passat på alla möjliga hästar ... den enda jag inte är jätte nöjd med är islandssadeln men det är för att den har för "platt" säte så de känns som man åker upp på bakvalvet konstigt men det är en gammal modell alla andra är superbra :) sitter fint får bra sits osv och superkvalitet dessutom verkligen nåt jag rekommenderar iaf :)

Sv: henri de revel???

Jag har suttit i en HdR dressyr, Athenor tror jag det var. Jag tyckte den var stor i sitsen (17"), men jag är ganska liten iofs, men jag satt verkligen inte bra i den.

Annars så är det vell så att man får vad man betalar för. Tycker inte kvalitén är dålig men knappast topp heller...

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för sadlar till en häst med avsaknad av manke? Finns det? Han är inte inriden än, men vill ju ha en sadel som passar...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: animalasia
·
Utrustning Har äntligen fått tag på en sadelutprovare som kan tänkas komma hit.:banana: DOCK så har hon mest islandssadlar, (men även vanliga) och...
Svar
11
· Visningar
2 908
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 828
Utrustning Jag har probelm med att hitta en sadel som passar både mig och hästen. Har varit till sadelprovare och hen hade bara två sadlar som...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka