JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Henrik Ankarcrona: ”Fantastiskt roligt när sådant här händer”
Moderator
Hästnyheter
Hopplandslagets förbundskapten Henrik Ankarcrona kan bara hoppas att Henrik von Eckermann får behålla Mary Lou.
– Från förbundets sida...
Hästnyheter
Hoppryttaren Henrik von Eckermanns topphäst Mary Lou är såld.
Knappt två veckor före världscupfinalen har stoet fått nya ägare, men för...
Hästnyheter
Irma Karlsson, Evelina Tovek och Rolf-Göran Bengtsson – alla tre har de fått var sin biljett till Gothenburg Horse Show av...
Hästnyheter
Två svenskar får rida världscupfinal i hoppning i april. - Ett styrkebesked, tycker förbundskapten Henrik Ankarcrona. Douglas Lindelöw...
Stora shoppingtråden III
Utrustning Åh babyoljan glömde jag! @Mirtai tipsade om "hot oil-treatment" innan i vår men har inte testat än. Hett vatten+babyolja och stryka över...
Fiorano
3 minuter sedan
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
Idag kl 10:47
Svar: 2
Visningar: 80
Avel
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
Idag kl 10:25