Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
älskar deras gummityglar måste ha nya nu! (har haft dem i sju år) helt underbara, när hästen bli svettig käönns det som klister istället för att bli halkigt! och håller super duper bra med ju!
alla återförsäljare från www.equalityline.se kan ta hem endast tyglar men HG sakerna tar oftast LÅNG tid att få hem... Vet inte varför. Jag har väntat på en del saker ½ år... Ring runt till butikerna och hör vad de har hemma. HAr inte pappa lust att shoppa med dig skickar de flesta med vanlig post på faktura...
Ok, jag ska ringa runt! Ska även höra med butiken i "mitt" stall
Jag har själv ett par HG gummityglar, men de är väldigt gamla.. Tror det är HG iaf. Fick med dem med hästen, och tränset var ju HG..
Dom är grymt snygga, nästan "rundsydda" närmast bettet, med Dekorsömmar.. Ska ta kort på dem, och lägga in här, så får ni säga om ni tror att det är HG
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...