Herve Godignon (HG) Tyglar??

Etoile

Trådstartare
Nån som vet var man kan köpa HG tyglar, lösa, utan träns? Gummi eller slätt läder..

Sv: Herve Godignon (HG) Tyglar??

Ok, tack för svaret :)
Men ingen av dem har nån internetbutik, och pappa har sällan lust att skjutsa till butiker :crazy:

Där hade dom mkt. snygga HG grejer, men tyvärr inga lösa tyglar, bara hjälptyglar, vad jag kunde se...

Oj.. Kollade inte märkena ;)
Men kan du inte ringa till nån av butikerna som näms ovan och fråga om de vill ta kort och ev säljsa tyglarna via postorder?

älskar deras gummityglar måste ha nya nu! (har haft dem i sju år) helt underbara, när hästen bli svettig käönns det som klister istället för att bli halkigt! och håller super duper bra med ju!

alla återförsäljare från www.equalityline.se kan ta hem endast tyglar men HG sakerna tar oftast LÅNG tid att få hem... Vet inte varför. Jag har väntat på en del saker ½ år... Ring runt till butikerna och hör vad de har hemma. HAr inte pappa lust att shoppa med dig skickar de flesta med vanlig post på faktura...

Ok, jag ska ringa runt! Ska även höra med butiken i "mitt" stall :)
Jag har själv ett par HG gummityglar, men de är väldigt gamla.. Tror det är HG iaf. Fick med dem med hästen, och tränset var ju HG..
Dom är grymt snygga, nästan "rundsydda" närmast bettet, med Dekorsömmar.. Ska ta kort på dem, och lägga in här, så får ni säga om ni tror att det är HG :D

Hubertus i Malmö hade hemma HG gummityglar sist jag var där (ett tag sedan dock).

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka