Herve Godignon

josefinefreed

Trådstartare
Någon som har läderprodukter från det märket? (HG) Är ute efter ett pullarträns (eller remont) i väldigt mjukt, smidigt och följsamt läder. Hittade ett herve godignon, jättefint, och det kostar strax över 1000lappen.

Läste mig till att de brukade gå på 3000-3500:-, och att de var bra läder. Men är det även bra och smidigt läder om det går på strax över 1000lappen?

In med allt ni vet om dom! ;)

Sv: Herve Godignon

Jag vet inte hur deras budgetkollektion är, men originalkollektionen har iaf grymt bra läderkvalite. Du kan nog inte räkna med att det tränset har lika fint läder som dom som kostar 3x så mkt, men för 1000 kr så borde det inte vara skitkvalite heller. :)

Sv: Herve Godignon

Okej. Ja jag har lyckats läsa mig till lite mer nu och folk verkar tokgilla kvalitén.

Ne jag tycker inte de borde vara skitkvalité för de priset, jag hoppas de håller mina små krav. Jag har ett från Hööks som jag är skitnöjd med, de är så mjukt och följsamt som jag vill ha det, men det är fel färg. Köpte ett från HMC som är stelt som en jag vet inte vad.. är totalt missnöjd så det åker i soptunnan. :p

kl

Fler åsikter?? Ingen som har deras budgetträns?

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 025
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 090
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 321
Senast: lillamy73
·
Hundhälsa Jag jobbade i Torsdags, lämnade hunden hos mamma innan jobbet vid 11-tiden. Hundarna fick då sin mat och Mollan åt med god aptit, sen...
Svar
2
· Visningar
1 307
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka