hhhhhhh.....kitkul!

R

Rallebralle

mitt tngentbord e pjko..... :(

Ville br äg tt jg hr fyr beinier....=min kttr.....

Fttr nå´n? :p
 
Det kulle mn kunn tro ,men det e br jg om fredgfummlr.
Jg pillde mjölk på boktven * och på *....de två om är under q och *....den funkde vit inte heller...... :o
de om är under q o den om är bredvid q då....hopp tt du fttr vd jg emnr! :D
 
*skrattar* Fattade bara hälften men det låter skoj :D
Spillde du mjölk på boken? :rofl:
 
Ha ha ha ha ha. Guuud vad kul det är när inte tangetbordet fungerar som det ska! H ahah ha. Ingen som fattar nått :p

Vårat gamla var också så :)
 
Gubben spillde kaffe på mitt tangentbord :devil: men jag var snabb att hålla det upp och ner, använde sen hårtorken och blåste torrt medan jag fortfarande höll det upp o ner. Till min stora förvåning så började tangentbordet fungera igen när det torkat.

Numera har gubben ät- och drick-förbud vid datorn.

Gubben är lätt att fostra, men kattorna är värre ;). En klo-reva på mjuka skärmen är ju ingen höjdare. Satt och läste ett Bukeinlägg med en sån här :bump: och den var ju frestande förståss och kisse var hur oskyldig som helst efteråt :angel:.
 
en a be ss inier hahahhaha,mina A,S,Q o W funkade inte igar....nu har jag tillfalligt bytt till mitt amerikanska tangentbord sa jag har varken a med en prick,a med tva prick eller o med tva prickar..... :D
 
Kul att man kan glädja någon,nu har jag installerat mitt engelska tangentbord.
jag todde inte att det ^fanns äåö på den,men det fanns det ! fast det står -.¨' på dem istället! :idea:
 

Liknande trådar

Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: MJLee
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
937
Relationer Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 385
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp