High Chapparall

Sv: High Chapparall

Ja jag såg henne på annons. En sån häst man skulle vilja ha :love: Jätteläckar :)

Edit:
Det var HEMSKT vad lååååååååååååååååååååång den här tråden blev.
 
Sv: High Chapparall

Ja hon var på annons då,jag hadde bara 10min väg att åka och titta på henne,jättebra.Inte så lång väg att hämta hem sin häst.
 
Sv: High Chapparall

Edit:
Det var HEMSKT vad lååååååååååååååååååååång den här tråden blev.[/QUOTE]
OCH...???:confused:
 
Sv: High Chapparall

Hade alla de trevligt på chappen? de va varmt men jätteskoj.. ville ente åka hem igen ju.. ville bara stanna kvar o snacka med alla trevliga människor.. :)
 
Sv: High Chapparall

Jag hade det jättetrevligt.
Det var roligt med alla duktiga ryttare och hästar.

Varmt var det och sandigt var det men vad står man inte ut med för att ha lite trevligt....:D
 
Sv: High Chapparall

Instämmer....:banana: :bump:
Men nästa år skall jag va där längre, antingen tält...eller om nån får en sängplats över;) :D
 
Sv: High Chapparall

Tänkte bara informera att alla resultat finns på www.rha.nu :idea:
ifall någon är intresserad av det.
/Erik :D
 
Sv: High Chapparall

Är det någon som vet hur det gick för Sweet Gal Annabell (eller om dom bara kör på Annabell)? Ryttaren heter Anders nånting och var med ock tävlade där.. tror att dom kom 4 i nånting, men jag är inte säker och jag vet inte vad:p

Men det skulle vara jättekul att veta.. och om någon kanske råkar ha en bild på henne därifrån skulle det också vara kul:)
 
Sv: High Chapparall

Oooo ja tack..äntligen.
Men puh vad det tog låååång tid o räkna dina rosetter igen;)
Varma grattiskramar till ytterligare 4 placeringar.:bow: ..el har jag räknat fel?
Men vad hände med Ranch Cuttingen ? Hoppa du av ?

AngSweet Gal AnnaBell, så heter han Anders Persberg...men hittar inga direkta placeringar, men hon var med i Team Penning o Sorting som "Team T(I)A"...men jag kan ha tittat fel...
Kan kolla om jag fick henne med på bild...annars fanns det en länk här nånstans till bilder...
 
Sv: High Chapparall

BonRaiz skrev:
Oooo ja tack..äntligen.
Men puh vad det tog låååång tid o räkna dina rosetter igen;)
Varma grattiskramar till ytterligare 4 placeringar.:bow: ..el har jag räknat fel?
Men vad hände med Ranch Cuttingen ? Hoppa du av ?

Tackar :bow: Alldelles rätt... ja, det gjorde jag, eller visste inte om vi skulle bli klara för den... så jag anmälde mig och tänkte att om jag blir klar så rider jag...annars hoppar vi av.. men sedan blev det så mycket för honom och vi var nog inte klara för den heller... men tänkte gå in och bara "umgås med kossorna" men jag strök mig istället (oj, vad rörigt det blev :eek: )..jaja.. ni förstår nog...

/Erik :D
 
Sv: High Chapparall

Tror jag kan leta fram ett par bilder.....återkommer..:)
 
Sv: High Chapparall

Jag förstår... Du va ju bland dom sista väll i Trailen och sen stanna kvar till prisutdelningen;) ....ja, då fanns det nog inte så mkt tid kvar till nästa gren...:eek:
Nåja, ni va ju med en hel del tycker jag..
Bra jobbat...:bow:
Hur var han på söndagen, när ni kom hem...slängde han sig i gräset och ropade "Äntligen"?:bump:
Det hade ju varit enormt varmt under hela tävlingen...
 
Sv: High Chapparall

BonRaiz skrev:
Jag förstår... Du va ju bland dom sista väll i Trailen och sen stanna kvar till prisutdelningen;) ....ja, då fanns det nog inte så mkt tid kvar till nästa gren...:eek:
Nåja, ni va ju med en hel del tycker jag..
Bra jobbat...:bow:
Hur var han på söndagen, när ni kom hem...slängde han sig i gräset och ropade "Äntligen"?:bump:
Det hade ju varit enormt varmt under hela tävlingen...

Han var TRÖTT !!! haha... han ååt och åt och åt och rullade sig lite...(ren kan man ju inte vara längre än absolut nödvändigt :eek: ) ... men han fick sova inne så han fick vila upp sig ordentligt...
Har vart så fruktansvärt mycket flugor och andra kryp så han står inne ganska mycket nu också, de äter upp honom annars... :crazy:
Men den värsta tiden är väl snart över...förhoppningsvis. och nätterna är lite bättre iallafall...
/Erik :D
 
Sv: High Chapparall

Aaaah, så skönt för honom...:D
Ja, våra hästar har varit inne minst 2 omg/dag nu när bromsen varit så intensiva...
Mellan ca 10-14 och 19-22, sen har nätterna gått bra iaf...
Ja fy, det är ett j...kreatur, men har väll nån funktion de med...:confused: Fåglarna kanske?
Försökte rida kl 20 i förrgår, och säger bara det...tur man har en häst som går o rida på en hand :love: , ty, i den andra fick jag ha björkris och piska bort bromsen med, från henne...
Men igår red jag kl22-23 och det var skillnad det...inte äns knotten fanns där....härligt:rofl:
 
Sv: High Chapparall

BonRaiz skrev:
Aaaah, så skönt för honom...:D
Ja, våra hästar har varit inne minst 2 omg/dag nu när bromsen varit så intensiva...
Mellan ca 10-14 och 19-22, sen har nätterna gått bra iaf...
Ja fy, det är ett j...kreatur, men har väll nån funktion de med...:confused: Fåglarna kanske?
Försökte rida kl 20 i förrgår, och säger bara det...tur man har en häst som går o rida på en hand :love: , ty, i den andra fick jag ha björkris och piska bort bromsen med, från henne...
Men igår red jag kl22-23 och det var skillnad det...inte äns knotten fanns där....härligt:rofl:

Nej, de borde utrotas..:eek: :devil: :p ... jag försöker rida tidigt på morgonen.. tycker det funkar bäst varken hästen eller jag står ut på dagen/kvällen..
/Erik:eek:
 
Sv: High Chapparall

Heej din häst mnåste ju vara efter Colnels fella. jag har köpt min häst hos per larsson klart jag ska dit och tävla det är ju den mest roliga tävlingen men vem bryr sig m att vinna huvudsaken är att man har roligt vi kanske syns kram mikkah:bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 431
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
916
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 658
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp