High Chapparall

Sv: High Chapparall

Vet inte om man får prata om det här............men vi blev lite smått förvånade över hästen,,eller rättare sagt ponnyn...........:rofl:
 
Sv: High Chapparall

*lånar sista knappen*
Har lite bilder, vet inte på vilka men det är från lördagen, en del har blivit kapade av staketet... Hoppas ingen känner igen sig och blir arg för att jag lägger ut bilderna... Isåf får ni skälla på mig.

emma-och-niklas-006.jpg


emma-och-niklas-007.jpg


emma-och-niklas-008.jpg


emma-och-niklas-009.jpg


emma-och-niklas-010.jpg


emma-och-niklas-012.jpg


emma-och-niklas-013.jpg


emma-och-niklas-014.jpg
 
Sv: High Chapparall

Ja den var fin, taskigt att jag kapade huvudet bara... fast det gick inte alltid att få med allt mellan staketpinnarna.
 
Sv: High Chapparall

_Erik_ skrev:
Okej, haha... hade ju vart fränt att ha en hejjarklack som man aldrig träffat :D;) haha...
Ja, så blir det när man plötsligt fegar, men jag gjorde ett försök, när du red förbi mot kossorna,start av herdwork...fick genast en svart blick av min dotter...:crazy:
Oj,man får ju nästan skämmas för bilderna .. haha..men bilden på oss "inne " i flocken var väldigt fin...
:bump: :banana:
Ha, det är jag som skall skämmas...men min uråldriga kamera...jag sa ju att dottern hade bättre, så var så god:http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=_ERIK_polebending.flv
Poolbendingen va ju kul, red nog sämst av alla skulle jag tro... men det var jäkligt kul !!! Nej, nej...inte va ni sist, 58,92 (1,93 fr 6an, så 7e plats)fick jag din tid till om jag nu skrev rätt från tavlan och det fanns de med mer tid...så du är på G även i denna gren..:banana: Och roligt verkade ni ha..
...Bilden på poolbendingen va också väldigt fin... det va på upploppet :eek:
 
Sv: High Chapparall

S..bra bilder :bow:
...nu ser jag att "gubbens" nya Canon hade gett mer, men den är ju så tung o bära...:crazy:
Synd bara att de inte va mer till vänster, för då hade jag kanske varit med;) :D
Men du kanske har fler bilder åt mitten till, där jag satt...
Jo, det va vi som kom sent, till Team Sortingen dit upp och grävde ner oss lite nedanför ett par tjejer som satt i solstolar...var det ni?
Skall kolla på bilder om ni syns...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: High Chapparall

Colonels_king skrev:
hehe, jag tyckte att han såg ut som ponnyexpressen...

Jag har några bilder på nr 15 (sheza) när hon rider min häst i pleasure!!!.. jag red hennes häst i samma klass. Vi bytte nämligen häst så jag lägger ut lite bilder i morgon när vi tankat över dem..

Jag är jättestolt över King. Han var jättecool för att vara ute på en tävling första gången, Han stog i hagen vid vattenkranen, där vägen från campingen gick upp till utställningspmrådet. Han stod precis i hörnet, en fux ifall det var någon som såg honom...

Vad tycker ni om kvaliteten på tävlingen i år?


Isåfall har jag klappat din häst på mulen, Han var så nyfiken när jag hämtade vatten så jag kunde inte låta bli!! (hoppas att du inte tar illa upp att jag pillat på din häst)
Han var bara så söt när han stod med världens längsta överläpp och försökte nå mig...

Jag tycker att tävlingen var helt super organiserad, i varje fall för oss som utställare. Helt kanon!! Jätte trevligt folk, och bra information!!
:banana: :banana: :banana:

Tyvärr hann jag bara se några få klasser, svårt att gå ifrån när man försöker kränga prylar..
 
Sv: High Chapparall

BonRaiz skrev:
_Erik_ skrev:
Okej, haha... hade ju vart fränt att ha en hejjarklack som man aldrig träffat :D;) haha...
Ja, så blir det när man plötsligt fegar, men jag gjorde ett försök, när du red förbi mot kossorna,start av herdwork...fick genast en svart blick av min dotter...:crazy:
Oj,man får ju nästan skämmas för bilderna .. haha..men bilden på oss "inne " i flocken var väldigt fin...
:bump: :banana:
Ha, det är jag som skall skämmas...men min uråldriga kamera...jag sa ju att dottern hade bättre, så var så god:http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view&current=_ERIK_polebending.flv
Poolbendingen va ju kul, red nog sämst av alla skulle jag tro... men det var jäkligt kul !!! Nej, nej...inte va ni sist, 58,92 (1,93 fr 6an, så 7e plats)fick jag din tid till om jag nu skrev rätt från tavlan och det fanns de med mer tid...så du är på G även i denna gren..:banana: Och roligt verkade ni ha..
...Bilden på poolbendingen va också väldigt fin... det va på upploppet :eek:

Okej, kan inte se bilden(erna).ja roligt det har vi, det kan jag lova... Shaggy var skittrög och slö på framridningen... så jag ställde mig i skuggan och bara lät honom stå där...sedan skrittade jag lite innan start. Och jag tänkte- hur f*n ska detta gå. Men när vi kom in på banan och han såg pinnarna så spände han upp sig och verkligen ville springa.... :banana: :bump: :D
 
Sv: High Chapparall

Ok, jag får höra med de återvändande ryttarna, träffar nog de flesta i kväll. Tack ändå!
 
Sv: High Chapparall

Då har jag sett både dig och din häst :)

Du är ganska smal med brunt långt hår va??
 
Sv: High Chapparall

Vad heter erat företag? Jag var säkert och kika.......
Du kan väl PMa om du inte får eller vill lägga ut det här..:)
 
Sv: High Chapparall

Okej, nu vill jag veta vad ni inhandlade ¨hos försäljarna, själv blev det en neoprenpad, en svart tävlingsfilt, en tävlingskjorta som jag hade på mig i pleasuren.Sen köpte jag chicago skruvar med... DFet blev en dyr resa... =)
 
Sv: High Chapparall

Det var ju himla synd, om du inte kan se den....filmen på Bolebendingen m dig...:angel: :crazy:

Kan inte ni andra se den heller?
Isf är det jui nåt fel!!:confused:


Inga inköp gjorda, trotts att jag tog pengar med mig denna gång...men visst gick man runt o trånade...
 
Sv: High Chapparall

Jag är den mörkhåriga tjejen och den blonda är Sheza, vi rider våra egna hästar och varandras hästar på några bilder...
Skimmeln är Shezas och fuxen är min, Det är första gången han är ute och han miljötränas bara...

PICT0115.jpg
PICT0002.jpg
PICT0006.jpg

PICT0100.jpg

PICT0108.jpg

PICT0092.jpg
PICT0076.jpg

PICT0007.jpg
 
Sv: High Chapparall

Åh då kanske det var din häst som höll på att ta sig ur hagen när vi gick förbi. Nej då jag skojar, men han hade stuckit ut huvudet mellan trådarna i grinden och när han skulle ta in huvudet igen hoppade den understa spiraltråden av. Någon som gick förbi satte tillbaka den direkt. Hästen såg bara lite förvånad ut. Kan ha varit din häst!

Tittade även på skimeln på pleasure och de var med i trailen också va? Tyckte den såg väldigt maffig ut.
 
Sv: High Chapparall

jag red skimmeln i pleasuren, det är shezas häst och hon heter Sheza Major Fearture...
Det låter som att det var King som ville ut, jag satte sen fast öppningen i eltrån så att det blev ström i den med...
 
Sv: High Chapparall

tack... han går nog i lite för hög form men anars är jag nöjd...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 431
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
916
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 658
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp