Sv: Hildalgo bomlösa sadlar
Svarar alla
Ja nu finns de här hemma och de är jättefina, särskilt valencia II. Köpte inte den nyaste modellen av dressyrsadeln men den nyaste av den spanska och den spanska (dyrare) verkar hålla högre läderkvalite. Den har också en massa tillbehör som jag inte klurat ut än var allt ska sitta. Problemet nu är att jag nog inte får lov att lägga ut massa bilder och info eftersom jag köpte hem sadlarna eftersom jag funderade på att bli återförsäljare för Hidalgo. Har sneglat på sadlarna ett tag och blev intresserad eftersom de inte kostar så mycket i jämförelse med andra liknande och bestämde mig får att ta hem tre stycken för att se själv. Skickar gärna mail till någon med bilder osv om ni vill.
Trofé bor ju i Örebro-trakten, precis som jag så hon får gärna komma och kika på sadlarna som mer "opartisk" bedömare.
Fjordtokan: nu blir jag lite nyfiken. Du skrev att du hört om att det fanns en återförsäljare i Sverige, det borde vara jag det. Men var hörde du det? Eller det kanske står på hidalgos hemsida? Jag har letat och letat men inte hittat några Hidalgos i Sverige (förutom den på hästnät).