Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet att det fanns en liknande tråd för något år sedan där vi fyllde på med info om hingstarna tex sålda eller ej i avel längre eller annat spännande. Jag undrar om något vet något om Cohiba? Har han lämnat Sverige?
De senaste månaderna har ju flera intressanta hingstar försvunnit även om de finns kvar på fryst. Ludwigs Champion avlivad, Corlensky kastrerad och såld och nu senast Careme är såld till USA.
Kläder & Bli fin Det låter ju lovande! Lyckas dock inte hitta grönblått/mörkgrön bland de permanenta färgerna när jag googlar men kan väl tänka mig mörkt...
Juridik & Ekonomi Man får estimera och sedan får man när man överskrider estimatet anmäla det till CSN och betala tillbaka det så att det blir enligt...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...