Hingstar...

Sv: Hingstar...

ja och? men då har den antagligen gått med dina egna hästar?
jag kan fortfarande inte tvinga andra att göra det..eller oavsett så kan jag inte det..

släpp det nu tack.

Sv: Hingstar...

hej. jag har själv en gammal hingst hemma som tyvärr alltid har fått gå själv =( så därför får han göra det nu med pga att det är han och 5 ston i stallet så det finns inga kompisar men han går i hagen jämte stona med bara 2 meter imellan dom. Men på jobbet vill vi har hingstarna ihop med andra hästar så länge de går.. E det någon hingst som är extra elak eller skadar dom andra då får den självklart gå själv men annars kan dom gå ihop så länge som möjligt tycker jag.

Liknande trådar

Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
462
Senast: animalasia
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
375
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka