Hingstar...

Sv: Hingstar...

ja och? men då har den antagligen gått med dina egna hästar?
jag kan fortfarande inte tvinga andra att göra det..eller oavsett så kan jag inte det..

släpp det nu tack.
 
Sv: Hingstar...

hej. jag har själv en gammal hingst hemma som tyvärr alltid har fått gå själv =( så därför får han göra det nu med pga att det är han och 5 ston i stallet så det finns inga kompisar men han går i hagen jämte stona med bara 2 meter imellan dom. Men på jobbet vill vi har hingstarna ihop med andra hästar så länge de går.. E det någon hingst som är extra elak eller skadar dom andra då får den självklart gå själv men annars kan dom gå ihop så länge som möjligt tycker jag.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 355
Hästhantering I maj 2022 så hittade vi en underbar 16 årig Irländsk sporthäst som vi bestämde att vi skulle köpa. Efter godkänd besiktning så köpte vi...
Svar
17
· Visningar
3 316
Hästhantering Vår ponny är relativt ny hos oss och börjar skaffa sig en del olater. Som att han inte vill låta sig ledas. Leda in och ut från hagen...
2
Svar
33
· Visningar
3 038
Senast: SiZo
·
Hästvård Hej! Vi har en valack som igentligen är 8 år, men mer som 6 i huvudet. Kenta som han heter, är otroligt snäll att hålla på med, han är...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp