Hingsten oki doki

Sv: Hingsten oki doki

Är inte numera hoppmänniska men vilken häst!

Han såg verkligen ut att älska hoppningen...vilken TIGER!

Visst är han underbar Oki-Doki!:love: Vill verkligen inte riva.

Ang. att Coronet Obolensky är valack så måste det väl stå fel i start- och resultatlistan, reagerade också på att Svanlund sa det. Tyckte han såg väldigt ridbar ut och verkade inte alls svårriden som många här på Buke hållit på att skriva om bl.a i alla Corlensky-trådar. (Varken idag eller tidigare i höst när jag sett ialla fall.)

Vissa hästar passar bara inte som hingstar.

Familjen Zoer köpte OkiDoki som tvååring har jag för mig, tillsammans med en annan häst. Båda valackar då skulle jag tro. Zoer valde att behålla OkiDoki eftersom han passade Alberts ridstil bäst. Den andra hästen såldes till familjen Liebherr. OkiDoki har vunnit lagguld i VM och EM och den andra hästen, No Mercy som tävlas av Christina Liebherr har tagit individuellt silver i EM...

Lite historia bara. :D

Och om jag inte ar helt fel pa det sa kom de tva hastarna fran Thomas Fuchs ( Marcus Fuchs bror ).

ja den andra hästen var No mercy som också är en världshäst...!!

ang. cornet ob. så hade jag också en häste e. Clinton förut och j****r vad den hoppade!!!men väldigt skarp var den.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 605
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur