Har bara haft problem med min hingststation som jag anlitade förra året...
Nu vägrar de lämna ut betäckningsrapporten på mitt föl. Jag vill gärna visa honom på fölvisning men får inga papper. Har pratat med hingstägarna ett flertal gånger och de lovar att faxa och skicka papper men de kommer inga!! Vad skall man göra?? Det finns fortfarande möjlighet att efteranmäla fölet, dock till dubbel avgift, men tänk om jag inte får några papper alls! Då kan jag ju inte registrera honom heller... Alla avgifter är betalda, inkl levande föl.
Tycker att det borde ligga lite i hingstägarens intresse att man visar avkommorna!!!
VAD GÖRA?!?!?
Jag har ingen hästverksamhet och är helt novis i detta ämne därför skriver jag åter in denna fråga under avel där jag vet att det finns kunniga människor, även fast jag fått den borttagen 2 gånger.....
Tycker att det borde ligga lite i hingstägarens intresse att man visar avkommorna!!!
VAD GÖRA?!?!?
Jag har ingen hästverksamhet och är helt novis i detta ämne därför skriver jag åter in denna fråga under avel där jag vet att det finns kunniga människor, även fast jag fått den borttagen 2 gånger.....