Bukefalos 28 år!

Hingstval - hjälp!

Ilona

Trådstartare
Här sitter jag och funderar över om jag ska betäcka i vår eller vänta till nästa år... :crazy:

Mitt sto la tävlingsskorna på hyllan i höstas så detta blir hennes första föl.

Hon är e. Copiad ue. Sugarcane Hanover. Korrekt i ben osv, ganska kompakt och 157 cm i mkh. På banan var hon snabb och hade skalle, men man kunde aldrig lita på henne från start...

Vad skulle ni ta för hingst till henne?

I nuläget letar jag efter en som får kosta max 25-30 000, samtidigt som jag funderar på att vänta ett år med att betäcka och på så vis hinna skaffa en lite större budget. Vad tycks? :confused:
 
Sv: Hingstval - hjälp!

Kan tillägga att jag betäcker för att behålla avkomman själv.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 247
Hemmet Som allt annat i vårt hus är badrummet pyttelitet. Svårt med förvaring, bland annat. Vi har i nuläget ett gammalt "pottskåp" samt en...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: hvala
·
Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 885
Senast: sandrafors
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp