Hingstval????

Miss Noora

Trådstartare
Jag och min kompis håller på och försöker slå våra kloka huvuden ihop ang val av hingst skulle vara jätte tacksam för era tankar och råd :bow:

Stoet ifråga är efter Columbus794, 165cm, svart m vit stjärn och av halvblodstyp.

Önskvärt är att fölet blir svart, runt 165-170cm inriktad mot Dressyr men även hopphingstar med dressyr kapacitet av intresse.:D

Vi har funderat på First wish????

Tacksam för alla tankar o hingstförslag:)

Sv: Hingstval????

Lite mer information kan hjälpa till så det är lättare att svara. Stoets styrkor och svagheter. Är hon visad/tävlad? Resten av stammen? Bild kan också inspirera till lite hingstförslag
U

Sv: Hingstval????

Tack ni som har skrivit, stoet skulle köpas och allt var klart förutom vet besiktningen, dock gick hon ej igenom och min vän beslutatde då att ej köpa....

tack ändå...

Liknande trådar

Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 706
Senast: Sixten
·
  • Låst
Avel Nu brinner det i knutarna och jag har blivit tvungen att göra en helomvändning har ett sto i högbrunst som vi hade planerat att betäcka... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
13 061
Senast: ameo
·
R
Avel Nu har jag suttit uppe alldeles för sent för att det ska vara nyttigt och grunnat på lämpliga hingstar till mitt sto. Jag har...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Ridponnyfjanten
·
Avel Vad tror ni om en lämplig hingst till ett sto e Falleur - Gaston?! Hon har bra gångarter, plus för traven. Är aldrig visad dock.. Har...
Svar
10
· Visningar
941
Senast: Lancet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka