Hingstvisningarna på Grevagården

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Freyr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 042
Varför ska en häst som inte kan så mycket behöva protestera :confused:
Den hästen jag syftar på, vet inte om vi ens pratar om samma häst, vet bara att den var svart, visade tydliga tecken på ryggont, det syntes på långt håll. Det var inte bara jag som såg det.
Tycker inte detta är något att tjafsa om. Min enda kommentar till detta var att det inte gick att bedöma hästens gångarter, då den gjorde våldsamma bakutsparkar hela tiden. Och sen att det inte är någon ursäkt att en häst som är riden en månad ska ha ont i ryggen. En häst ska aldrig få ont i ryggen av ridning. Då är ridningen helt fel. Men det hör inte till detta forumet ;)

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 587
Senast: Freazer
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka