Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har också fastnat för Hip-Hop - skulle kunna bli honom till mitt sto något år. Hon har hittills i stort sett bara haft föl med dressyrinriktade hingstar.
Men vad jag har förstått så har hon en stam som lämpar sig även för hoppavel (Magritte-Stratos xx-Aleppo xx). Jag gillar Feliciano skarpt och satsar jag på en hoppehingst så vill jag har en med bra gång och exteriör -så att stoets dressyriga kvalitéer också får uppbackning - något som ju Hip-Hop verkar ha
Jasså - har jag redan en köpare?
Får jag ett föl efter en hoppehingst så kommer den vara till salu eftersom jag är mer dressyrinriktad och absolut inte har någon talang eller vilja att spara en sådan avkomma. Den kommer inte komma till sin rätt hos mig.
Trädgård & Växter Våra äppelträd hade inte beskurits på säkert tio år när vi flyttade in. Helt nedlusade med blommor (och äpplen tidigare säsonger). Så...
Kropp & Själ Hans ögon var naturligtvis inte blå som i blå utan såg ”blå” ut i ljus.
Han hade melerade dvd skiftande ögon tror man kan se dom flesta...
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...