Hippolog fråga

M

MissNegativ

Ja jag har lät och sökt i princip alla hippolog frågor men hittar inte svaret...sitter med ansökningen till hippolgen och undrarvad man ska skriva under behörighetsgivande utbildning? utbildning fattar ja ju men sen medelbetyg/poäng...? ska man skriva nåt där? mailade igår till va hon nu hette som hade hand om frågorna, men fick inte svar på den frågan :( så känns ganska dumt om ja skulle maila å fråga idag igen. om ingen vet här så mailar ja ju henne men frågar här först så kankse man kan hoppas att nån vet, om inte får ja väl verka dum å inte fatta nåt då!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 691
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 034
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 106
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka