Hippomundo vs HorseTelex

eventingmania

Trådstartare
Jag är en trogen HorseTelex-användare sedan typ tidernas begynnelse men noterar att Hippomundo är på frammarsch och helt ärligt gillar jag deras artiklar väldigt bra. Någon som har/använder Hippomundo i betalversionen och kan tala om utifall det är värt det? Vet att HorseTelex snart kommer med en ny version och det kan ju oxå bli hur spännande som helst.
 
Uppdaterar en så här långt egen tråd ;)

Jag köpte prenumeration på Hippomundo och är delvis besviken. Rättningarna av härstamningarna gick snabbt som tusan första veckan och sedan ingenting. Dessutom räknas inte lägre nivåer av tävlingar på nationell nivå. Vilket ju liksom kan visa på en användbar stostam för normalryttaren.

Saknar även inavelsprocent. Men gillar skarpt informationen man kan söka fram gällande hingstars avkommor och prispengar :)

Idag ska de lansera nya HorseTelex så det kanske blir en prenumeration där med ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 641
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Skola & Jobb Jag var på en arbetsintervju i december och allt verkade gå bra, vi kom överens om att jag skulle få börja på en praktik som skulle leda...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 704
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 123
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp