Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 292
Status
Stängd för vidare inlägg.
Picard har öppnat runt hörnet här, ska testa deras frysta bagels tänkte jag. Älskar bagels!

Runt mina hörn finns bara grannar eller åkrar, så Picard och liknande lär dröja ett litet tag till innan de öppnar i närheten. Får nog baka mina bagels själv (för de där köper jag inte igen!), men det är ju typ världens krångligaste bröd! :banghead:
Men såååååå gott

Apotekarnes Årsmust 2015
Hiss.
Hade jag skrivit om den förra veckan hade det blivit en stor hiss, men den andra flaskan var inte riktigt lika god, så det får bli en vanlig hiss.
arsmust-75cl-apotekarnes.jpg

... Kardemumma.

Ne örk, usch och blä! :yuck: Så söt att jag trodde tänderna skulle trilla ut.. :p

@athena_arabians - såg dem på Willys igår och tänkte köpa, men insåg att man blir kladdig om händerna och jag hade planer (som faktiskt höll) på att sitta i sängen och måla resten av kvällen. Det blev godis istället :D

@Linda8142 - Alldeles, alldeles för vanligt att godemän utnyttjar situationen tyvärr... vet flera som blivit "utnyttjade", av med pengar och fått problem p.g.a att gm (indirekt gärningsman också då förvisso) skött sitt uppdrag bedrägligt.

Åh, då ska jag bege mig till Citygross i Växjö när jag åker hem ett par dagar. Har fan inte sett dem på någon mataffär här i Götet än :p

Hemköp i Nordstan, Hemköp på Selma Lagerlöfs torg.. har för mig Willys vid Wiselgrensplatsen också. För att nämna några :D

Hemköp i Nordstan, Hemköp på Selma Lagerlöfs torg.. har för mig Willys vid Wiselgrensplatsen också. För att nämna några :D

Men! Jag har ju kollat på Willys Wieselgren ju?! Kollat för dåligt, tydligen.
Hemköp ogillar jag, men får la ta mig till något av dem och kolla om de finns :p

Men! Jag har ju kollat på Willys Wieselgren ju?! Kollat för dåligt, tydligen.
Hemköp ogillar jag, men får la ta mig till något av dem och kolla om de finns :p

Ogillar? Finns det legitima skäl till bojkott eller är det personliga preferenser? (Vi bor typ 400 m från ett så har blivit rätt trogna av praktiska skäl)

Superhiss på denna glögg. Nog den bästa jag druckit någon gång. Extra plus för att den är ekologisk. :up:

976399.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 982
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 390
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka