Jag hittar för övrigt inte julost-chipsen 
@Monstermom - hade de varit annat hade åtminstone jag blivit väldigt förvånad och överraskad
@Monstermom - hade de varit annat hade åtminstone jag blivit väldigt förvånad och överraskad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hattings bagels
Picard har öppnat runt hörnet här, ska testa deras frysta bagels tänkte jag. Älskar bagels!
Apotekarnes Årsmust 2015
Hiss.
Hade jag skrivit om den förra veckan hade det blivit en stor hiss, men den andra flaskan var inte riktigt lika god, så det får bli en vanlig hiss.![]()
... Kardemumma.
Jag hittar för övrigt inte julost-chipsen
@Monstermom - hade de varit annat hade åtminstone jag blivit väldigt förvånad och överraskad![]()
Påminn gode mannen om autogiro. Väldigt bra till framför allt något så viktigt som hyran.DISS Till en bekants gode man, som inte gjort sitt jobb med att betala hyran för min bekant, som därför fått en hyresskuld på 15 000:- hos KFM!
![]()
![]()
![]()
![]()
+
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi köpte på Citygross igår och de var ingen hit. Svag smak och för salta så här blev det DISS.
Åh, då ska jag bege mig till Citygross i Växjö när jag åker hem ett par dagar. Har fan inte sett dem på någon mataffär här i Götet än![]()
Hemköp i Nordstan, Hemköp på Selma Lagerlöfs torg.. har för mig Willys vid Wiselgrensplatsen också. För att nämna några![]()
Men! Jag har ju kollat på Willys Wieselgren ju?! Kollat för dåligt, tydligen.
Hemköp ogillar jag, men får la ta mig till något av dem och kolla om de finns![]()
Ogillar? Finns det legitima skäl till bojkott eller är det personliga preferenser? (Vi bor typ 400 m från ett så har blivit rätt trogna av praktiska skäl)
Jag ÄLSKAR dessa, kan äta foreverDiss!
![]()
De smakar sött så in i gröne...![]()
Picard har öppnat runt hörnet här, ska testa deras frysta bagels tänkte jag. Älskar bagels!
Eller hur!!! Ni som inte har smakat ---> fortsätt hålla er borta det är beroendeframkallandeVARFÖR köpte jag dessa kakor?!?!så fruktansvärt GODA! Hiss!!!!
![]()