Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 304
Status
Stängd för vidare inlägg.
chips-700x425.jpg

Stor jäkla HISS på de röda med Cheddar och Chipotle. Redan ätit två påsar på en vecka (okej den första delades med en vän). Tror det blir mina nya favoriter. Gillar de nya räfflorna också.
Har inte provat den andra varianten men enligt en kollega ska den inte vara lika god.

chips-700x425.jpg

Stor jäkla HISS på de röda med Cheddar och Chipotle. Redan ätit två påsar på en vecka (okej den första delades med en vän). Tror det blir mina nya favoriter. Gillar de nya räfflorna också.
Har inte provat den andra varianten men enligt en kollega ska den inte vara lika god.

Spännande! Köpte just den sorten idag och planerar att prova den på lördag :d

chips-700x425.jpg

Jag hissar den blå varianten. Jag köper alltid sån smak på chips och tyckte de var goda. Gillade också nya räfflorna.

fullgod-doftande-blockljus-beige__0397515_PE562894_S4.JPG

Hiss på detta ikea doftljus, luktar blommigt och otroligt gott i hela lägenheten utan att bli påfrästande eller sötsliskig, väldans fint när det brinner i mörkret oxå, då syns blommorna riktigt bra, som jag trodde var knotterblobbar när jag först köpte det. Observantare än ett kylskåp från medeltiden

Jag smakade faktiskt inte den sorten i lördags :o Hade så många andra sorter att provsmaka. Men nu på lördag ska det bli av! :D
Är den blå vanlig sourcream&onion? Om den röda inte smakar chips, vad smakar den då?
Jepp!
Den smakar någon konstig fadd smak, lite som något annat snacks som har funnits men jag kan inte placera det. Har smakat från två olika påsar för säkerhetsskull. Men den blåa smakar chips så jag vet inte vad jag ska tro

Jepp!
Den smakar någon konstig fadd smak, lite som något annat snacks som har funnits men jag kan inte placera det. Har smakat från två olika påsar för säkerhetsskull. Men den blåa smakar chips så jag vet inte vad jag ska tro

Hmm, intressant. Just chipotle har jag i kombination med chili på en av mina favoritsorter. Brukar gilla ostsmak på chips så jag hoppas att kombinationer blir :up:
Lovar att smaka på lördag!

Hmm, intressant. Just chipotle har jag i kombination med chili på en av mina favoritsorter. Brukar gilla ostsmak på chips så jag hoppas att kombinationer blir :up:
Lovar att smaka på lördag!
Det är vad jag med brukar gilla :( Har för mig att vi har väldigt lika chipssmak.
Du får smaka och se, jag kan bara ha haft otur

:d:d:d:d:d:d
Frästa bara den med magsjuka du:mad::D Den första och sista lät gudomlig

Cheddar&lök är nog OLW:s naturchips om jag minns rätt :d Mycket fin smak och dessutom bra krispighet på chipsen.
Grill&vitlök är Estrellas. Stor fördel att det är 300 g-påse och att påsen är lätt att öppna utan att den spricker på sidorna.
Trist att du åkte på barnets magsjuka :( Jag visade ännu en gång att jag är immun :bow:

chips-700x425.jpg

Jag säger DISS på Cheddar&Chipotle. Inget chilisting och lätt unken smak. Då är de här vansinnigt mycket mer HISS:

14a8n6w.jpg

(klicka gärna på bilden, då blir storleken lagom :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 982
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka