Jag tror jag har kvar receptet delade nån gång. Får leta jalapeños i mataffären idag!
Det funkar med spansk peppar också (och de är ju billigare). Willys har jalapeño som är halvbilliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag har kvar receptet delade nån gång. Får leta jalapeños i mataffären idag!
![]()
Stor jäkla HISS på de röda med Cheddar och Chipotle. Redan ätit två påsar på en vecka (okej den första delades med en vän). Tror det blir mina nya favoriter. Gillar de nya räfflorna också.
Har inte provat den andra varianten men enligt en kollega ska den inte vara lika god.
![]()
Stor jäkla HISS på de röda med Cheddar och Chipotle. Redan ätit två påsar på en vecka (okej den första delades med en vän). Tror det blir mina nya favoriter. Gillar de nya räfflorna också.
Har inte provat den andra varianten men enligt en kollega ska den inte vara lika god.
Jag tycker inte den röda smakar chips men den blå är godSpännande! Köpte just den sorten idag och planerar att prova den på lördag![]()
Jag tycker inte den röda smakar chips men den blå är god
Jepp!Jag smakade faktiskt inte den sorten i lördagsHade så många andra sorter att provsmaka. Men nu på lördag ska det bli av!
Är den blå vanlig sourcream&onion? Om den röda inte smakar chips, vad smakar den då?
Jepp!
Den smakar någon konstig fadd smak, lite som något annat snacks som har funnits men jag kan inte placera det. Har smakat från två olika påsar för säkerhetsskull. Men den blåa smakar chips så jag vet inte vad jag ska tro
Det är vad jag med brukar gillaHmm, intressant. Just chipotle har jag i kombination med chili på en av mina favoritsorter. Brukar gilla ostsmak på chips så jag hoppas att kombinationer blir
Lovar att smaka på lördag!
Det är vad jag med brukar gillaHar för mig att vi har väldigt lika chipssmak.
Du får smaka och se, jag kan bara ha haft otur
Mina favoriter just nu är grill&vitlök, sourcream&spanish pepper, ranch&sourcream, chili&chipotle och cheddar&lök![]()
Frästa bara den med magsjuka duDen första och sista lät gudomlig
Jag trodde jag var immun fram tills när vi hade det för två veckor sedanCheddar&lök är nog OLW:s naturchips om jag minns rättMycket fin smak och dessutom bra krispighet på chipsen.
Trist att du åkte på barnets magsjukaJag visade ännu en gång att jag är immun
![]()
Jag trodde jag var immun fram tills när vi hade det för två veckor sedan![]()
http://fof.se/tidning/2004/2/var-femte-svensk-immun-mot-vinterkraksjukanJag kommer hävda min immunitet så länge jag bara kanInne på år 30 utan magsjuka eller matförgiftning
![]()
![]()
Jag säger DISS på Cheddar&Chipotle. Inget chilisting och lätt unken smak. Då är de här vansinnigt mycket mer HISS:
![]()
(klicka gärna på bilden, då blir storleken lagom)
Det var mig en redig bildstorlek, då måste dom vara fantastiska! Tur att @Mineur lärt oss att storleken faktiskt har betydelseJag säger DISS på Cheddar&Chipotle. Inget chilisting och lätt unken smak. Då är de här vansinnigt mycket mer HISS:
![]()
(klicka gärna på bilden, då blir storleken lagom)
Åh, de där kan jag bli kär iVar har du köpt dem?