Hiss till Loka Rosa Svampar!
trodde aldrig jag skulle hissa något sådant "konstgjort" men denna dricka var faktiskt god
trodde aldrig jag skulle hissa något sådant "konstgjort" men denna dricka var faktiskt god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill också hissa dom! Tur testagram finns annars hade jag vart skeptiskt och hade nog inte köpt domVet väl inte om de är så himla nyttiga egentligen men goda som bara den sa saltjunkin och knaprade i sig en till. HISS riskakeflaggan!![]()
Fet diss på jamie´s itelian vid stureplan, klängig servitör, detta vandrade in efter mycket om och men. Köttet var bra grejen runt benet var stenhård och smakade just ingenting. Den minimala salladen ( jag fick bara gröna stickor, lånade denna bild från nätet) som hörde till bestod av oidentifierbara ljusgröna rivna grönsaksstrimlor som smakade lätt rå potatis och dressingen smakade inte heller mycket.
Överreklamerat! inte mitt val att gå dit men i bland måste man kompromissa med sina vänner.
![]()
Köp inte Ica's riskakor med äppelsmak & Kanel. DISS. Mjäkig smak, i princip ingen kanelsmak alls, och känns helt sockerklibbiga ungefär som kalaspuffar.. Trots det har dom lägre kcal innehåll än ex ostriskakor så det är väl lite bra, men det täcker inte upp. Den får inte ens nån bild, det förtjänar den inte![]()
Vet väl inte om de är så himla nyttiga egentligen men goda som bara den sa saltjunkin och knaprade i sig en till. HISS riskakeflaggan!![]()
För att balansera ut lite måste jag flika in att Jamie's i Glasgow är kanon, både vad gäller service och mat! Jag har varit där minst 10 gånger de senaste 5 åren och aldrig varit missnöjd. Men de är ju individuellt styrda allihop, så det kan ju vara så enkelt som att Glasgow-restaurangen är bättre ledd än de du och @emlem provatJag har besökt två Jamie-restauranger i London och jag kan säga att Jamie's Italian var hyfsat dåligt där också. Maten var otroligt god (annan meny än här i Sverige) men jag och min kompis blev ganska illa behandlade för att vi kanske inte var klädda "fint" nog (det är ju liksom inte en mångstjärning restaurang vi snackar om här..) och vi delade på efterrätten.. Jag råkade dock ge en saftig dricks då jag inte fattade att jag skulle trycka in beloppet själv utan bara fick kortterminalen kastad på mig typ. Tur att min kortkod på den tiden började på en nolla!
Jag vill hissa spelet Cards Against Humanity. Det finns visserligen bara på engelska, men det är ett hysteriskt roligt och enkelt spel som passar både med och utan alkohol!Åldersgränsen ska man dock ta hänsyn till, då där är en del vuxenord, uttryck och saker som små öron inte bör höra.
![]()
Jamen se där, här är det faktiskt ett svenskt fan som gjort sin egen svenska version! Hoppas det kommer ut en riktig upplaga snart, för det blir som lite svårt att spela med en PDF-fil...Fy fan, jag döööör!Det där måste jag skaffa till nästa Buke-träff!
![]()
Tydligen är det på g med en version på svenska också.
Med lite sprit i kroppen så blir det ännu mer fantastiskt!Jag vill hissa spelet Cards Against Humanity. Det finns visserligen bara på engelska, men det är ett hysteriskt roligt och enkelt spel som passar både med och utan alkohol!Åldersgränsen ska man dock ta hänsyn till, då där är en del vuxenord, uttryck och saker som små öron inte bör höra.
![]()
Med lite sprit i kroppen så blir det ännu mer fantastiskt!![]()
Visst blir det!Med lite sprit i kroppen så blir det ännu mer fantastiskt!![]()
![]()
I eget inlägg funkar skiten är bara den vänstra som jag smakat
Ja, hade ett inlägg med en egen megastor bild på bara den men nix.Vilken sort var det du åt? Den orangeaktiga påsen?
Ja, hade ett inlägg med en egen megastor bild på bara den men nix.
Ändrade till ett inlägg med denna bilden och en fin text, men nix.
Sen blev jag arg
Hittade inte jag heller! Var visst något samarbete för välgörenhet.Jag kan inte hitta produkterna på OLW:s hemsida, vet du vad sorterna heter?