Där jag köpte nu vad extrapris två för 89, jag tror dock de är så dyra vara för att de är något som är populärt
Tycker du inte om någon av sorterna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där jag köpte nu vad extrapris två för 89, jag tror dock de är så dyra vara för att de är något som är populärt
Jag instämmer. Alldeles för sötsliskiga och överhypade, eller vad man säger. Blä.Jag tycker inte att ben & Jerry är värt sitt pris...... *förväntar mig att bli kölhalad *
Jag tycker om dem! Men inte att de är värda sitt pris-Tycker du inte om någon av sorterna?![]()
Jag älskar ju också B&J. Inte alla smaker ska jag tillägga men tillräckligt mångaJag köper ju hett klart hellre en halvliter proppad glass som är fairtrade för 49 kr, än billigt luftigt 2 liters skit som knappt innehåller grädde för 20 kr.
B&J räcker typ 10 gånger så länge som ex Big Pack, vilket gör att även om en är dyr att köpa, så utslaget på hur många gånger jag kan äta det så blir det inte så farligt. Jag är ju då inte sån som äter en hel burk, utan snarare 10 skedar sen är jag nöjd![]()
Haha och jag kan inte förstå att man klarar av att få i sig ett helt paket på en kvällInte för att jag förstår hur du kan få ett paket att räcka, men i princip håller jag med dig om att hellre B&J än billigt skräp. Dock känns ändå 49 som mycket när den försvinner på en kväll![]()
Sen är det ju inte så att alla som inte gillar B&J käkar GB istället...Inte för att jag förstår hur du kan få ett paket att räcka, men i princip håller jag med dig om att hellre B&J än billigt skräp. Dock känns ändå 49 som mycket när den försvinner på en kväll![]()
Va?! Vad är det du säger?! Jag förståååår inte?!Sen är det ju inte så att alla som inte gillar B&J käkar GB istället...![]()
Nä dom trycker väl i sig hääääägen dass istället för typ samma pengarSen är det ju inte så att alla som inte gillar B&J käkar GB istället...![]()
Nä, vet du vad! Det är väl i princip samma snuskiga skit som B&J's? *duckar*Nä dom trycker väl i sig hääääägen dass istället för typ samma pengar![]()
Fast med färre bitar i så den mättar faktiskt inte lika bra, så det så!Nä, vet du vad! Det är väl i princip samma snuskiga skit som B&J's? *duckar*
Aha, det är mättnaden ni är ute efter? Potatis lär ska ha högt mättnadsindex. Brukar vara bra mycket billigare än 98kr per kilo, dessutom. Bara som ett litet tips.Fast med färre bitar i så den mättar faktiskt inte lika bra, så det så!![]()
Ingen aning jag tycker inte om domNä, vet du vad! Det är väl i princip samma snuskiga skit som B&J's? *duckar*
Håll näbbenAha, det är mättnaden ni är ute efter? Potatis lär ska ha högt mättnadsindex. Brukar vara bra mycket billigare än 98kr per kilo, dessutom. Bara som ett litet tips.
Charmtroll där!Håll näbben![]()
![]()
Jag älskar ju också B&J. Inte alla smaker ska jag tillägga men tillräckligt mångaJag köper ju hett klart hellre en halvliter proppad glass som är fairtrade för 49 kr, än billigt luftigt 2 liters skit som knappt innehåller grädde för 20 kr.
B&J räcker typ 10 gånger så länge som ex Big Pack, vilket gör att även om en är dyr att köpa, så utslaget på hur många gånger jag kan äta det så blir det inte så farligt. Jag är ju då inte sån som äter en hel burk, utan snarare 10 skedar sen är jag nöjd![]()
Har snöat in lite på cinnamon bunsJag håller helt med!
Kan inte äta ett helt paket en kväll. Max ett halvt men brukar inte komma så långt. En burk räcker till flera kvällar så då blir det inte så dyrt.
Brukar nästan alltid köpa samma smak(half baked!)
Har snöat in lite på cinnamon bunsannars all or nuthing
![]()