Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 265
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar ju också B&J. Inte alla smaker ska jag tillägga men tillräckligt många :p Jag köper ju hett klart hellre en halvliter proppad glass som är fairtrade för 49 kr, än billigt luftigt 2 liters skit som knappt innehåller grädde för 20 kr.
B&J räcker typ 10 gånger så länge som ex Big Pack, vilket gör att även om en är dyr att köpa, så utslaget på hur många gånger jag kan äta det så blir det inte så farligt. Jag är ju då inte sån som äter en hel burk, utan snarare 10 skedar sen är jag nöjd :p

Jag älskar ju också B&J. Inte alla smaker ska jag tillägga men tillräckligt många :p Jag köper ju hett klart hellre en halvliter proppad glass som är fairtrade för 49 kr, än billigt luftigt 2 liters skit som knappt innehåller grädde för 20 kr.
B&J räcker typ 10 gånger så länge som ex Big Pack, vilket gör att även om en är dyr att köpa, så utslaget på hur många gånger jag kan äta det så blir det inte så farligt. Jag är ju då inte sån som äter en hel burk, utan snarare 10 skedar sen är jag nöjd :p

Inte för att jag förstår hur du kan få ett paket att räcka, men i princip håller jag med dig om att hellre B&J än billigt skräp. Dock känns ändå 49 som mycket när den försvinner på en kväll :angel:

Inte för att jag förstår hur du kan få ett paket att räcka, men i princip håller jag med dig om att hellre B&J än billigt skräp. Dock känns ändå 49 som mycket när den försvinner på en kväll :angel:
Haha och jag kan inte förstå att man klarar av att få i sig ett helt paket på en kväll :p glassen är ju så mäktig! Och tänk så här, bättre med en halvliter glass för 49 är eTT halvkg godis för typ 50 spänn eller mer ;)

För att fortsätta B&J-spåret så tänker jag att var glass har sin tid. B&J är typ glass jag aldrig skulle bjuda på vid middagar eller liknande (för den äter jag själv :devil: ), men däremot glass från Bräutigams. Glassen från Bräutigams skulle jag däremot aldrig sitta själv och smaska på en fredagskväll. :D

Jag håller helt med!
Kan inte äta ett helt paket en kväll. Max ett halvt men brukar inte komma så långt. En burk räcker till flera kvällar så då blir det inte så dyrt.
Brukar nästan alltid köpa samma smak :p (half baked!)

Jag håller helt med!
Kan inte äta ett helt paket en kväll. Max ett halvt men brukar inte komma så långt. En burk räcker till flera kvällar så då blir det inte så dyrt.
Brukar nästan alltid köpa samma smak :p (half baked!)
Har snöat in lite på cinnamon buns :) annars all or nuthing :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 979
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka