Trott
Trådstartare
Jag har två i frysen, glömde jag redan hade en hemma så köpte en sist jag handladeCinnamon buns är riktigt god! Måste köpa igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två i frysen, glömde jag redan hade en hemma så köpte en sist jag handladeCinnamon buns är riktigt god! Måste köpa igen![]()
B&J räcker typ 10 gånger så länge som ex Big Pack
Nej!De må ju finnas i någon butik norr om Dalälven
Nej?
Har letat de nya sorterna men hittar dem inte varken på coop eller ica! Var har ni som smakat hittat dem? De må ju finnas i någon butik norr om Dalälven.
Åh mums! Finns den på systemet?Den här är såå sjukligt godoch det bästa av allt, förutom en sval ingefärssmak är att den inte smakar en ynkaste tillstymmelse av öl. Nöjdare än nöjdast.
![]()
Japp den finns på systemet.Åh mums! Finns den på systemet?
Men den var väl alkoholfri? Jag smakade en sån idag och jaaa...så god!vet inte, brorsan köpte den på ica maxi![]()
@Malibu_Stacy Soppan är gooood!
Hiss till Keldas nya soppa Tex Mex! Smakar som "riktig" tacos luktarSkitgod! Jag äter normalt inte soppa, men börjat prova och denna kommer jag lätt köpa fler gånger! Jag har krossat lite nachos i, som dom tipsar om på baksidan och har creme fraishe till. Den är lite stark, men på ett bra sätt.
![]()
Tack för varningen!Juleskum a la 2015 års specialvariant clementin:
DISS!
Luktade unket och äckligt och smakade marginellt bättre. Mycket irriterande då jag älskar clementiner OCH juleskum och kombinationen verkade väldigt lovande i min fantasi. Men efter dagens deprimerande test blir det fortsättningsvis traditionella juleskum, och traditionella clementiner. Var sak på sin plats.
Hiss till Polarbröd's nya tunnbröd AKKA, Ekologiskt, kravmärkt och bakat med egen vindkraft och vetemjölet är från SverigeRiktigt gott
![]()