Har du kollat i Rimbo?Attans blir för långt att åka, har bara ICA lättåtkomligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat i Rimbo?Attans blir för långt att åka, har bara ICA lättåtkomligt.
Aha, har inte riktigt koll på var du bor men finns inte Coop i Åkersberga?Jag åker mest till Åkersberga C. Kan inte gå längre sträckor tyvärr.
Du kan se på Lejonet och björnens hemsida var du har närmaste återförsäljareJag åker mest till Åkersberga C. Kan inte gå längre sträckor tyvärr.
Jo men det är för långt från centrum. Får göra som @Ponylove föreslår ovan.Aha, har inte riktigt koll på var du bor men finns inte Coop i Åkersberga?
Hiss på Lejonet & björnen italienska vaniljglass. Massor av äkta vanilj. Riktigt tjock och glassig!![]()
För att inte tala om den här!
![]()
Ehum... jag tyckte den var vidrig och donerade den till någon av särbons släktingar (har jag för mig). För sliskig och jolmig.
Jag tänkte köpa dem, men köpte Estrellas linschips, som också var goda.Har nu testat Sourcream-varianten också. Den är också god så HISS
![]()
Jag tänkte köpa dem, men köpte Estrellas linschips, som också var goda.
Ha ha ha! Jag tyckte inte om den alls![]()
HISS
till McVegan! Jag beställde dock till ost på min (är vegetarian)Burgaren är saftig utan att vara för mjuk och extra plus för att det faktiskt är en ”köttig” burgare och inte någon grönsaks/bönbiff som nästan alla andra kedjor har. Har hittills inte alls gillat någon av McDonalds vegetariska/veganska alternativ så detta kändes ändå kul! Plus att man kan få den som meny för 49kr just nu
![]()
Ha ha ha! Jag tyckte inte om den alls
Konstig konsistens. Varför försöka efterlikna kött när det inte är det? Blir bara skumt. Grönsaksblandningarna på Max och BK är mycket bättre. Saknar MacBean. Nu har jag ingen hamburgare att äta på Donken![]()
![]()
Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men den innehåller för mycket choklad.Den är ok, men inte lika bra som påsen.
Jag tyckte inte den smakade något alls. Bara ett dåligt försök att efterlikna köttJag tycker att plusset just ligger på att det är en fast burgare med mycket smak och kryddor. Tycker att de där grönsaks- och bönbiffarna blir tråkiga i längden, och alldeles för smetiga.
McBean tyckte jag var hemskt torr och tråkig![]()
Jag tyckte inte den smakade något alls. Bara ett dåligt försök att efterlikna kött
McBean smakade lite i alla fall![]()
Man försöker hitta något som i smak, konsistens och utseende är så lika kött som möjligt.Hur efterliknar den kött? Sojaprotein har ju den konsistensen, går inte att göra så mycket åt det?
Man försöker hitta något som i smak, konsistens och utseende är så lika kött som möjligt.
Sen finns det olika sojaburgare. Just den varianten som finns på Donken nu tycker inte jag hör till dom bättre.
Jag föredrar grönsaksburgareblandningarna framför rena sojaburgare.